شرکت آب و فاضلاب خوی با حوزه بسیج خوی تفاهم نامه همکاری فرهنگی بستند .
کد خبر: ۶۸۹۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ 10 December 2018

 

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

 

در جلسه مشترک مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری خوی با فرماندهان حوزه بسیج (ادارات ، دانشجویی ، دانش آموزشی(خواهران و برادران) و مهندسین )  تفاهم نامه همکاری این دو مرکز علمی و آموزشی به امضاء رسید.

 

در ابتدای این جلسه سرهنگ عیوضلو معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی خوی در سخنانی به تشریح اهمیت آب و ضرورت مدیریت مصرف آب پرداخت .                   مهندس سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی در این مراسم گفت :  کمبود بارندگی و خشکسالی مداوم، باعث بروز شرایط خاص و ویژه‌ای در کشور شده است. مقابله با کمبود آب، خصوصاً آب شرب، نیازمند همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های مختلف است.                                           ولیزاده تاکید کرد : بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی از ابتدای انقلاب، نقش پررنگ و بزرگی در جامعه داشته است. استعداد ذاتی این نهاد در هر شرایطی می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی افزود : همکاری این نهاد انقلابی در حوزه آب نیز می‌تواند گره‌های بسیاری را بگشاید. امضای تفاهم‌نامه بین شرکت آب و فاضلاب خوی  و حوزه بسیج  نیز برای بهره‌مندی از این توانمندی برای مقابله با کم‌آبی است. 

 

 مهندس ولیزاده در آخر سخنان خود گفت :  آموزش نمایندگان معرفی شده از سوی بسیج ،برگزاری جشنواره ها، ایجاد تشکل های حامیان آب ، تشکیل هیات اندیشه ورز برای تولید محتوای فرهنگی با موضوع مدیریت مصرف آب بخشی از همکاری‌های فی مابین است.

لازم به توضیح است که :

این تفاهم نامه به منظور تجمیع ظرفیت‌ها، ارتباطات و توانایی‌های موجود طرفین برای توسعه همه جانبه فرهنگ مصرف بهینه آب امضاء شده است.

خبرنگار : یحیی آقاپورخویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار