مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان:
مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان گفت: احکام مزایای مناطق جنگی فرهنگیان کارون و باوی در هفته آینده صادر خواهد شد.
کد خبر: ۷۱۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 17 February 2019

در ماه‌های گذشته حق مناطق عملیاتی دفاع مقدس بنا بر اعلام آموزش‌وپرورش، به میزان ٢٠ و ٢٥ درصد در احکام فرهنگیان شهرستان‌های اهواز، اندیمشک، دزفول و حمیدیه اعمال شد اما این موضوع شامل فرهنگیان باوی و کارون نشد.

پس از اعلام شهرستان‌های کارون و باوی به‌عنوان مناطق جنگی مشمول ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه پنج ساله، محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و ریاست سازمان برنامه‌وبودجه دستور بررسی مراتب و اجرای قانون در خصوص پرداخت ۲۵ درصد افزایش حقوق فرهنگیان این دو شهرستان را صادر کرد.

محمد تقی زاده مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان ماه گذشته در دیدار با وزیر آموزش‌وپرورش، گفت: عدم پرداخت حق مناطق جنگی به فرهنگیان کارون و باوی سبب ایجاد نگرانی در بین فرهنگیان این دو شهرستان شده است. ستاد کل نیروهای مسلح در شناسایی مناطق عملیاتی و جنگی و معرفی آن‌ها به سازمان برنامه‌وبودجه برای اعمال افزایش ٢٥ درصدی حقوق مناطق جنگی، کارون و باوی را مدنظر قرار نداده است که لازم است در این فرآیند بازنگری شود.

 اما این صحبت‌ها موجب آرامش فرهنگیان کارون و باوی نشد و فرهنگیان این مناطق در روزهای گذشته با تجمع در مقابل آموزش‌وپرورش خوزستان خواستار پیگیری سریع‌تر این موضوع شدند.

یکی از فرهنگیان گفت: چند ماه است که وعده تحقق خواسته ما را می‌دهند، اما تاکنون هیچ پرداختی صورت نگرفته است. مسؤولان باید جدی‌تر به این موضوع رسیدگی کنند.

وی گفت: فرهنگیان دیگر شهرهای خوزستان که شامل این موضوع بودند، چندین ماه است که این افزایش حقوق را دریافت می‌کنند.

محمد تقی زاده مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان نیز گفت: احکام مزایای مناطق جنگی فرهنگیان کارون و باوی در هفته آینده صادر خواهد شد.

 

منبع: فارس

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار