سیده معصومه زیوری حسینی پور درخصوص مضمون نمایش اظهار کرد: در این نمایش می‌بینیم که دریک مزرعه تعدادی گوسفندزندگی می‌کنند، آن‌ها خود را برای یک انتخاب مهم آماده کرده اندو پیشانی سفید به آن‌ها اضافه می‌شود، شجاعت و فداکاری و صداقت او باعث انتخاب او می‌گردد تا برای مسافران پیاده آقا امام رضا (ع) خدمتی انجام دهد و این یک افتخار است.
کد خبر: ۷۱۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 17 February 2019
نمایش عروسکی «راز پیشونی سفید» کاری از گروه نمایشی راسپینا به نویسندگی سید جواد رحیم زاده و کارگردانی سیده معصومه زیوری حسینی پور در همدان اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا،زیوری حسینی پور با تاکیدبر اینکه نمایش عروسکی «راز پیشونی سفید» منتخب دوازدهمین جشنواره ملی عروسکی رضوی که از ۱۳ تا ۱۶ اسفند ماه در مشهد برگزار می‌شود، افزود: از ۲۲ الی ۳۰ بهمن ساعت ۱۷:۳۰ در پلاتو مجموعه تئاتر شهر همدان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه این نمایش برای رنج سنی کودکان آماده شده یادآور شد: تئاتر بهترین ابزار برای القای مفاهیم آموزشی به کودکان است.

این کارگردان به معرفی عوامل نمایش راز پیشونی سفید پرداخت و ادامه داد: آهنگساز: محمد مهدی فتحی، طراح صحنه و مشاور کارگردان: فرهاد لباسی، اجرای دکور: ناصر سیفی، منشی صحنه: تینا رسولی. 

اجرای نور و نقاشی دکور: سنا برخان، دوخت لباس وحید عبدالهی و موسیقی را امید خدابنده لو اجرا می‌کند.

وی اضافه کرد: مصطفی کرمی راسخ، رضوان مشعریان، مینا انتظام، نعیمه حامیان، نسیم معصومی و شقایق روغنی به عنوان عروسک گردان و بازیگر خردسال آوا لباسی در نمایش «راز پیشونی سفید» حضور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار