مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان از ارسال یک جایگاه سیار سوخت از این منطقه به پلدختر در استان لرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ 07 April 2019

مجاهد آل کثیر پیش از ظهر امروز یکشنبه در نشست کمیته بحران این شرکت گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان در چند روز اخیر با بسیج تمامی امکانات خود، یاری گر هم وطنان سیل‌زده در استان‌های مختلف بوده است.

وی افزود: به منظور کمک رسانی به منطقه سیل زده لرستان، یک دستگاه جایگاه سوخت سیار با هزینه منطقه نفتی آبادان به شهرستان پلدختر ارسال شد.

آل کثیر همچنین با اشاره به استقرار یک دستگاه جایگاه سیار سوخت نفت سفید در خرمشهر، اظهار کرد: یک جایگاه سوخت سیار (نفت سفید) در محل جایگاه گلستانی خرمشهر واقع در ابتدای محور مواصلاتی خرمشهر به اهواز موسوم به جاده امام صادق (ع) مستقر شد که این جایگاه توانایی ذخیره سازی ۲۵ هزار لیتر نفت سفید را دارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان تصریح کرد: به منظور کمک رسانی به مردم روستاهای غرب کارون در خرمشهر، ۱۸ هزار لیتر سوخت در اختیار ماشین آلات سنگین امداد رسان بخش سیل زده در چند روستای غرب کارون این شهرستان قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه نفت سفید برای شرایط اضطراری ذخیره سازی شده است، یادآور شد: توزیع بنزین و نفتگاز بخش حمل و نقل، کشاورزی و عمرانی به نحو مطلوب در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار