مسؤول روابط عمومی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش گفت: رده‌های مختلف ارتش با تجهیزات و امکانات کامل به یاری سیل‌زد‌گان لرستان شتافتند.
کد خبر: ۷۳۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 07 April 2019
ارتش با تجهیزات کامل به یاری سیل‌زد‌گان لرستان شتافت

سرگرد بهرام طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از اعزام گروه‌های مختلف نظامی به منظور خدمات‌رسانی به مردم لرستان که خسارات زیادی را در سیل روزهای یازدهم و دوازدهم فروردین‌ماه دیدند، خبر داد.

مسؤول روابط عمومی قرارگاه عملیاتی منطقه غرب ارتش گفت: گروه‌های مختلف نظامی با نفرات، تجهیزات و وسائل مورد نیاز در شهرها و روستاهای لرستان مستقر و مشغول خدمات‌رسانی شبانه‌روزی هستند.

وی افزود: رده‌های مختلف ارتش از سراسر کشور و گردان‌های مختلف از قرار‌گاه عملیاتی منطقه غرب ارتش به همراه کف‌کش، کرایت، لجن‌کش... در حال لایروبی رودخانه‌ها، معابر و منازل مردم لرستان هستند.

گروه مهندسی نیروی زمینی ارتش از شب گذشته وارد کار شده و تا 24 ساعت آینده بخشی از پل هفت تیرپلدختر که بر اثر سیلاب از بین رفته را برای خدمات‌رسانی مردم راه‌اندازی می‌کند.

طاهری افزود: هم اکنون نیز نیروی زمینی ارتش در حال ساخت پل هفت تیر پلدختر که بر اثر سیلاب از بین رفته، هستند تا خدمات‌رسانی به مردم لرستان بهتر صورت گیرد.

وی گفت: به کمک نیروهای ارتش از طریق زمینی و بالگرد؛ مواد غذایی، بهداشتی و پوشاک گرم بین سیل‌زد‌گانلرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/پ

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار