رئيس پليس راه شمالي استان فارس گفت: بر اثر برخورد يك كاميون با يك دستگاه اتوبوس در محور "كازرون" به سمت "شيراز"، 4 نفر مجروح شدند .
کد خبر: ۷۳۵۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ 16 April 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا:سرهنگ عبدالهاشم دهقاني بيان كرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف فوتی در محور "كازرون" به سمت "شيراز"، بلافاصله مأموران در محل حاضر شدند .

وي افزود: مأموران در بررسي هاي اوليه مشاهده كردند یک اتوبوس با 7 سرنشين با یک دستگاه كاميون برخورد كه در نتيجه راننده كاميون و 3 نفر از سرنشيان اتوبوس مجروح و راهي بيمارستان شدند .

دهقانی با بيان اينكه كارشناسان علت وقوع اين حادثه رانندگي را انحراف به چپ از سوي راننده كاميون اعلام كرده اند، به رانندگان توصیه كرد از عجله و شتاب بی مورد در حین رانندگی پرهیز کرده و برای حفظ سلامتی خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم .

له شدن راننده پرايد زير چرخ هاي كاميون

رئيس پليس راه جنوب استان فارس گفت: بر اثر برخورد شديد يك پرايد با يك دستگاه كاميون در محور"دارالميزان" به سمت "شيراز"، يك نفر فوت شد .

سرهنگ حمدالله هوشمندي بيان كرد: در پي اعلام وقوع يك فقره تصادف رانندگي در محور "دارالميزان" به سمت "شيراز"، بلافاصله ماموران به همراه ديگر نيروهاي امدادي براي بررسي حادثه به محل اعزام شدند .

وي ادامه داد: مأموران مشاهده كردند يك پرايد با يك دستگاه كاميون در محور مذكور برخورد كرده است و راننده پرايد زير چرخ هاي كاميون پرس و له شده است .

هوشمندی خاطر نشان كرد: كارشناسان پليس راه در صحنه حاضر و علت اين تصادف را تجاوز به چپ از سوي راننده كاميون اعلام كردند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار