مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:
تابناک مرکزی - -مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی، در نخستین نشست شورای برنامه ریزی ورزش فرهنگیان، از برگزاری مرحله کشوری، رقابت های علمی- تخصصی معلمین تربیت بدنی به میزبانی استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۷۳۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ 28 April 2019

شهریار فولادوند با اعلام این خبر افزود: استان مرکزی، تیرماه ۱۳۹۸ میزبان مرحله کشوری، سی امین دوره رقابت‌های علمی – تخصصی معلمان تربیت بدنی خواهد بود.

وی اظهار داشت: سی امین دوره رقابت‌های علمی تخصصی معلمان تربیت بدنی در مرحله کشوری، با حضور ۲۵۶ منتخب استانی این رقابت‌ها نیمه اول تیرماه در اراک برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: این استان در سال تحصیل ۸۷-۸۶ میزبان رقابت‌های علمی تخصصی معلمین تربیت بدنی کشور بوده است.

فولادوند یادآور شد: استان مرکزی تاکنون میزبان ۱۲ مرحله رقابت‌های ورزشی در سطح کشوری بوده است و در خصوص برگزاری این رقابت‌ها پرسنل آموزش و پرورش تجربیات فراوانی را کسب کرده اند.

وی اظهار امیدواری کرد: با تکیه بر تجربیات همکاران و هماهنگی و وفاق موجود در بین آن‌ها بتوانیم به بهترین نحو از عهده میزبانی این مسابقات برآئیم.

رقابت‌های علمی و تخصصی یکی از برنامه‌های توامند سازی معلمان تربیت بدنی است

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در این خصوص گفت: رقابت‌های علمی و تخصصی یکی از برنامه‌های توانمند سازی معلمان تربیت بدنی است که در دو بخش علمی و عملی برگزار می‌شود.

«مهدی دمنه» بیان داشت: این رقابت‌ها در دو بخش معلمات تربیت بدنی در ۷ گروه سنی و در آموزگاران پایه در ۳ گروه سنی در سه سطح منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می‌گردد که با عنایت حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، میزبانی مرحله کشوری سی امین دوره رقابت‌های علمی – تخصصی معلمان تربیت بدنی به این استان واگذار شده است.

این مقام مسئول در تشریح نحوه برگزاری این رقابت‌ها گفت: این رقابت‌ها فرایندی چند مرحله‌ای است که به منظور ارزیابی معلمان تربیت بدنی در زمینه علمی (دروس نظری و کاربردی در مدارس) و عملی (آمادگی جسمانی و مهارت‌های ورزشی رشته‌های درون مدرسه‌ای) براساس آخرین دستاورد‌های موجود، در سه مرحله شهرستان/ منطقه، استانی و کشوری و در دو دوره تحصیلی ابتدایی و متوسطه برای خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: پتانسیل موجود و تجارب گذشته آموزش و پرورش استان در برگزاری برنامه‌های کشوری از جمله عواملی است که دفتر تربیت بدنی و سلامت وزارت، استان مرکزی را به عنوان میزبان این دوره از رقابت‌ها انتخاب کرده است.

دمنه افزود: استان مرکزی در این رقابت‌ها میزبان ۲۵۶ منتخب مرحله استانی این رقابتها، ۳۰ داور و ۳۰ نفرعوامل اجرایی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار