تعداد۳۰ نماینده مجلس درباره به تعویق افتادن زمان برگزاری کنکور سراسری دانش آموزان و دانشجویان مناطق سیل‌زده به رئیس جمهور نامه نوشتند.
کد خبر: ۷۴۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ 13 May 2019
۳۰ نماینده مجلس درباره به تعویق افتادن زمان برگزاری کنکور سراسری دانش آموزان و دانشجویان مناطق سیل‌زده به رئیس جمهور نامه نوشتند.

این موضوع را عباس پاپی‌زاده، نماینده مردم دزفول به خبرنگار میزان گفته است.

در متن این نامه آمده است احتراما همانگونه که مستحضرید حدود ۲۴ استان کشور در سیلاب‌های اخیر درگیر و خسارات عدیده و حادی متحمل شده‌اند. جدای از تخریب زیر ساخت‌ها و خسارات فیزیکی متاسفانه مشکلات روحی و روانی گسترده‌ای نیز برای مردم شریف استان‌های سیل‌زده به وجود آمده که پس از سیل نیز رو به فزونی گذاشته است.

نمایندگان در بخش دیگری از این نامه عنوان کرده‌اند؛ قطع به یقین یکی از اقشاری که از لحاظ روحی در این وضعیت به شدت آسیب دیده‌اند دانش آموزان در آستانه کنکور و متقاضیان ورود به دانشگاه‌ها می‌باشند که با این آسیب‌های جدی به وجود آمده شرایط مساعدی جهت حضور در کنکور نداشته و اخذ نتایج مناسب برای آن‌ها در چنین شرایطی متصور نیست؛ لذا خواهشمند است با توجه به شرایط خاص اکثر استان‌های کشور دستور فرمائید نسبت به تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری به مدت ۳ ماه اقدام شود. امید است با درایت حضرت‌عالی دغدغه بخش عظیمی از جوانان این مرز و بوم و خانواده‌های آن‌ها مرتفع شود.
 
کنکور سراسری به مدت ۳ ماه به تعویق بیافتد
 
در روز‌های ابتدایی فروردین ۹۸، ۲۳ استان کشور درگیر یک سیل سهمگین شدند تا جایی که میزان خسارت در استان‌های لرستان، خوزستان، ایلام، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری و فارس از سایر استان‌ها بیشتر بود.

سیل اخیر، ۲۵ استان و حدود ۵۰۰ شهرستان و ۴ هزار و ۴۰۰ روستای کشور را درگیر کرد و علاوه بر خسارات مالی و زیرساختی فراوان، موجب فوت غم‌انگیز حدود ۸۰ نفر از هم وطنانمان شد.

انتهای پیام/
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار