بروجرد - معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: تقویت روحیه مهارت آموزی دانش آموزان ضروری است و در این راستا باید از ظرفیت‌های و امکانات فضا‌های اموزشی موجود استفاده کرد.
کد خبر: ۷۴۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 22 May 2019

عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه در نشست بررسی احداث اردوگاه دانش آموزی در محل فرمانداری بروجرد افزود: متولیان امر آموزش و پرورش باید در کنار تعلیم و تربیت به رشد، تقویت و شناسایی استعدادهای دانش آموزان توجه نموده و با بهره گیری از فضاهای آموزشی و امکانات موجود در جهت تقویت بنیه علمی و مهارت آموزی این قشر گام بردارند.
وی با اشاره به برخوردار بودن بروجرد از شرایط آب و هوایی مطلوب اظهارداشت: این شهرستان با استفاده از این پتانسیل می تواند خدمات موثری به دانش آموزان ارائه نماید و وجود اردوگاه دانش آموزی در این شرایط آب و هوایی نه تنها به رشد مهارتها و خلاقیت دانش آموزان کمک می کند بلکه در جذب گردشگر نیز تاثیر گذار است.
رحیمی با بیان اینکه اردوگاه فعلی پاسخگوی نیاز و جمعیت 54 هزار دانش آموزان نیست، اضافه کرد: این اردوگاه اگر چه در منطقه خوش آب و هوا قرار گرفته اما در اثر سیل و زلزله دچار خسارت هایی شده که باید توسعه و بازسازی شود.
فرماندار بروجرد با استقبال از طرح احداث اردوگاه جدید دانش آموزی به همت آموزش و پرورش و منابع طبیعی بیان کرد: امیدواریم اردوگاه جدید بتواند نقش مدرسه محوری داشته و در جذب گردشگر و توسه برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و حضور گردشگران و دانش آموزان سایر استان های همجوار تاثیرگذار باشد.
وی ادامه داد: در اردوها باید دانش اموزان را برای شرایط سخت تربیت کنیم تا در مواجه با بحران ها اماده باشند. 
معاون استاندار لرستان گفت: اگر از ظرفیت فضاهای اموزشی به منظور مهارت اموزی دانش اموزان استفاده نکنیم نباید انتظار داشت این قابلیت ها همیشه در اختیار ما قرار گیرد. 
مدیرآموزش و پرورش بروجرد نیز در این نشست افزود: با توجه به نیاز جمعیت دانش آموزی تلاش شده با همکاری منابع طبیعی زمینی به وسعت 15هکتار برای احداث اردوگاه جدید دانش آموزی بروجرد جانمایی شود.
محمد مهرافزون اظهارداشت: برای احداث این اردوگاه100میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده که امید است با احداث آن به اردوگاه های کشوری تبدیل شود .
وی بیان کرد: نگاه تربیتی مسئولان تصمیم گیر شهرستان سرمایه ای ارزشمند است و می تواند موجب تحقق برنامه ها شود.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد با اشاره به نیروی انسانی به عنوان مبنای توسعه اضافه کرد: آموزش و پرورش دستگاه مولد و فرهنگ سازی است که می تواند در تحقق برنامه های مختلف نقش ویژه ای ایفا کند. 
دراین نشست مسئول بهره برداری اداره منابع طبیعی استان لرستان حضور داشتند و تصمیماتی پیرامون عملیاتی کردن واگذاری زمین جهت احدات اردوگاه جدید در نظر گرفته شد و مقررشد این پروژه به زودی عملیاتی و اجرا گردد. 
7273/6052

انتهای پیام /*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار