کد خبر: ۷۴۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 26 May 2019

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری لرستان گفت: برای اینکه امتیاز لیگ برتری استان از دست نرود در مرحله نخست شرکت کردیم.

بهروز فرزاد با اشاره به برگزاری مرحله اول لیگ برتر پیست اظهار کرد: تیم‌های جوانان و بزرگسالان هیأت لرستان در این مرحله شرکت کردند که البته شرایط سختی برای این کار داشتیم.

وی تصریح کرد: برای اینکه امتیازمان در لیگ برتر از دست نرود این فصل شرکت کردیم و تیم جوانان دو و بزرگسالان هم پنج رکابزن داشتیم و این در حالی است که باید حداقل چهار و حداکثر هشت رکابزن تیم‌ها داشته باشند.

فرزاد با اشاره به اینکه تیم لرستان دو فصل پیش مقام سوم لیگ برتر را کسب کرده، افزود: متأسفانه سال پیش حمایتی از دوچرخه‌سواری استان نشد و بعضی از رکابزنان ما یا این رشته را کنار گذاشتند یا به استان‌های دیگر رفتند.

دبیر هیأت دوچرخه‌سواری لرستان یادآور شد: این یک سال وقفه خیلی به ما لطمه زد و جایگاه لرستان در کشور از دست رفت اما تلاش می‌کنیم دوباره این جایگاه را به دست بیاوریم.

وی با بیان اینکه دنبال جذب اسپانسر هستیم، اضافه کرد: در این صورت بچه‌های لرستان را جمع می‌کنیم و باقدرت کارمان را در لیگ برتر ادامه می‌دهیم.

فرزاد خاطرنشان کرد: فصلی که مقام سوم لیگ برتر را کسب کردیم، جواز حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی را به دست آوردیم اما به علت مشکلات مالی نتوانستیم شرکت کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار