پل موقت گاومیشان روز جمعه در مراسمی با حضور مسئولان محلی و اقشار مختلف مردم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۷۵۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 08 June 2019

پل فلزی گاومیشان در تاریخ 20 فروردین سال جاری براثر وقوع سیل در پی بارش‌های شدید در منطقه، تخریب شد و ارتباط بین دره شهر با پلدختر لرستان و استان خوزستان با تخریب این پل فلزی قطع شد.

 

تلاش مسئولان ذی‌ربط بر این شد که پل فلزی دیگری به‌منظور برقراری ارتباط میان شهرستان دره شهر و استان‌های خوزستان و لرستان هر چه سریع‌تر ساخته شود که روز گذشته بعد از گذشت 2 ماه از سیل ویرانگر بهار 98، در میان شادی مردم، فاز اول این پل تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

 

فرماندار شهرستان دره شهر، در این خصوص، اظهار کرد: پل اصلی فلزی گاومیشان بروی رودخانه سیمره شهرستان دره شهر که بیش از ۵۰ سال قدمت داشت، ۲۰ فروردین‌ماه امسال و بعد از جاری شدن سیل بی‌سابقه به‌طور کامل تخریب شد.

 

«کیانوش محمد نژاد»، تصریح کرد: پس از 2 ماه انتظار و با تلاش کارکنان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و مهندسین پل‌سازی، نصب سازه پل موقت گاومیشان به پایان رسید و تردد در این پل از امروز به‌طور رسمی برقرار است.

 

وی، یادآور شد: این پل با ظرفیت تردد خودروهای سبک، عصر دیروز جمعه با حضور مسئولان محلی و در میان شادمانی مردم افتتاح شد که با راه‌اندازی پل موقت فلزی گاومیشان، اماکن تردد خودروهای سبک فراهم و ارتباط بین شهرستان‌های دره شهر و پل‌دختر در استان لرستان برقرار شد.

 

محمد نژاد، خاطرنشان کرد: پل گاومیشان ازآنجا برای مردم این مناطق حائز اهمیت است که ارتباط‌دهنده دره شهر با شهرهای اطراف و مرکز کشور است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار