مدیر آموزش و پرورش پلدختر گفت: یکهزار و ۶۷۸داوطلب در رشته‌های مختلف در کنکور سراسری امسال این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۷۵۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 02 July 2019

رضا شاهمرادی گفت: سال گذشته یک هزار و ۴۳۳ داوطلب در ۱۱ حوزه امتحانی به رقابت پرداختند که امسال این رقم نسبت به سال گذشته رشد ۲۱ درصدی داشته است.

وی افزود: آزمون کنکور همزمان با سراسر کشور در روز‌های ۱۳ و ۱۴ تیر ماه سال جاری در شهرستان پلدختر برگزار می‌شود.

مدیرآموزش و پرورش پلدختر گفت: ۱۳۰ نفر عوامل اجرایی و حفاظتی از بین معلمان آموزش و پرورش در راستای ایجاد شرایط یکسان برای همه داوطلبان برای کنکور سراسری انتخاب شده‌اند.

وی افزود: رشته علوم تجربی با یک هزار و ۱۱۶ شرکت کننده بیشترین تعداد داوطلب کنکور سراسری در شهرستان پلدختر را دارد که در ۶ حوزه امتحانی خواهران و برادران برگزار می‌شود..

شاهمرادی خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در رشته علوم تجربی در کنکور سراسری این شهرستان شامل ۶۳۶ داوطلب دختر و ۴۸۰ داوطلب پسر هستند که صبح جمعه چهار دهم تیرماه آزمون خواهران در سه حوزه و برادران در سه حوزه برگزار می‌شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش پلدختر گفت: در شهرستان پلدختر ۳۵۱ نفر داوطلب در رشته علوم انسانی به تفکیک ۳۵۱پ سر و ۱۸۹ دختر و همچنین در رشته علوم ریاضی و فنی شامل ۵۱ داوطلب ۴۲ پسر و ۹ دختر صبح روز پنجشنبه ۱۳ تیرماه و ۶۲ نفر داوطلب هنر شامل ۱۵پ سر و۴۷ زن در عصر پنج شنبه به رقابت با هم می‌پردازند.

انتهای پیام/د

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار