کد خبر: ۷۶۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ 13 July 2019
۴۷ واحد تولیدی راکد در لرستان به چرخه تولید بازگشتند

بروجرد - استاندار لرستان گفت: ۴۷ واحد تولید راکد در این استان به چرخه تولید بازگشتند و یکهزار شغل احیا شد.

سید موسی خادمی شامگاه جمعه در جشن سی و ششمین سالگرد نساجی بروجرد که به مناسبت ولادت با سعادت امام رضا (ع) با حضور کارکنان و خانواده نساجی برگزار شد افزود: مصرف کالای ایرانی باید اولویت داشته باشد، دولت وظیفه رونق تولید دارد، در شرایط جنگ اقتصادی باید کارگران و تولیدگران با کار جهادی در سنگر تولید بمانند.

استاندار لرستان با اشاره به سه سیاست اصلی در لرستان برای رونق تولید و تحقق شعار سال گفت: حفظ تولید موجود و جلوگیری از تعطیلی کارخانجات فعال، هماهنگی دستگاههای اجرایی و تلاش بانکها و دوم احیای کارخانجات مشکل دار که نیمه فعال و راکد هستند.
خادمی افزود: با حمایت از سرمایه گذاران امروز برخی صنایع جدید در استان لرستان رونق گرفته اند و چندین کارخانه از پتروشیمی و صنایع کاغذ از آهک در حال راه اندازی است.
وی با اشاره به شعار سال و تحقق رونق تولید در لرستان گفت: نساجی بروجرد جز صنایع راهبردی کشور بوده است و صنعتی شدن ایران با صنایع نساجی شروع شد.

استاندار لرستان گفت: نساجی بروجرد با مدیریت جدید در اوج فعالیت خود به سر می برد، مردم شهرستان بروجرد صاحب اصلی کارخانجات نساجی هستند و ۱۲۰۰ خانوار از این کارخانه روزی می گیرند.
وی اظهار داشت: باید از مدیران نساجی به خاطر رونق تولید حمایت کنیم، سرمایه گذاران باید از مدیران نساجی الگو گیری کنند و بدانند که بروجرد بهترین مکان برای سرمایه گذاری است.
خادمی افزود: در شرایط امروز همه ما باید تلاش کنیم از تولید داخلی حمایت کنیم، کارگران نساجی سهامداران اصلی کارخانجات هستند و آمار تولید در این واحد نشانه آن است که کارگران این واحد تولیدی بزرگ با جان و دل به فکر سربلندی نساجی بروجرد هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا جشن بزرگ سی و ششمین سال افتتاح نساجی بروجرد با حضور مدیر نساجی و پوشاک وزرات صمت و استاندار لرستان و مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده بزرگ نساجی بروجرد در محل نساجی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار