مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مهلت نام نویسی در سیزدهمین جشنوراه کارآفرینان برتر استان تا ۱۵ مردادماه تمدید شد.
کد خبر: ۷۶۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ 20 July 2019

علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان  اظهارداشت: نام نویسی در سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان هشتم خرداد همزمان با سراسر کشور آغاز شد و قرار بود ۳۱ تیرماه ادامه یابد که با توجه به استقبال واحدها، این زمان تمدید شده است.

وی افزود: ثبت نام جشنواره در سه بخش خدمات، کشاورزی و صنعت و در آدرس اینترنتی WWW.KARAFARINANEBARTAR.IR انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: مشمولان این جشنواره بنگاه‌های غیر دولتی، تمامی بنگاه‌های کسب و کار بدون محدودیت در اندازه خرد، کوچک، متوسط و بزرگ و بنگاه‌های کسب و کاری هستند که قبل از سال ۹۳ تاسیس شده اند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: بنگاه متقاضی نباید طی سال‌های ۹۵و ۹۶ به عنوان کارآفرین برتر استانی یا ملی در جشنواره کارآفرینان برتر انتخاب شده باشد.

آشتاب شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر کشور و معرفی آنان به عنوان الگو، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور را از اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

وی تاکید کرد: تمامی مراحل ثبت نام جشنواره به صورت اینترنتی بوده و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهرستان‌های تابعه هیچگونه فرم و مستندات را به صورت دستی پذیرش نمی‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار