رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان گفت: در حال حاضر 74 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض توسط بانک‌های عامل به سیل‌زدگان لرستانی پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۶۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ 20 July 2019
پرداخت 74 میلیارد تومان تسهیلات به سیل‌زدگان لرستانی/ بیش از 9 هزار واحد تعمیر شد

رضا خواجه‌ای در تشریح آخرین وضعیت پرداختی‌ها به سیل‌زدگان لرستانی اظهار کرد: از مجموع 30 هزار واحد معرفی شده به بانک تاکنون 23 هزار واحد موفق به عقد قرارداد شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 74 میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض توسط بانک‌های عامل به سیل‌زدگان لرستانی پرداخت شده است.

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان از اتمام عملیات تعمیری 9 هزار و 500 واحد مسکونی در استان خبر و ادامه داد: از 14 هزار واحد سیل زده نیازمند تعمیر، عملیات بیش از 9 هزار واحد به پایان رسیده و انتظار می‌رود تا پایان ماه جاری کار مابقی واحدها نیز انجام شود.

خواجه‌ای بیان داشت: در خصوص واحدهای احداثی نیز آواربرداری 6 هزار واحد از 7 هزار و 800 واحد، آرماتوربندی 2 هزار و 300 واحد و اسکلت بندی 900 واحد تاکنون انجام شده و فرایند کار در حال ادامه است.

وی با تأکید بر به‌کارگیری تمام توان برای تسریع در بازسازی منازل مسکونی سیل زدگان افزود: از آنجا که اغلب واحدهای مسکونی در مناطق گرمسیری استان دچار سیل شدند تلاش خواهیم کرد تا پایان امسال عملیات احداث آن‌ها به پایان برسد.

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل‌زده لرستان با بیان اینکه تنها برای واحدهایی که سیل واحد مسکونی آن‌ها را از بین برده و یا واحدهایی که در حریم رودخانه قرار داشته، زمین فراهم می شود، افزود: برای واحدهای درجاسازی نیازی به تأمین زمین نیست، کما اینکه تاکنون برای اغلب واحدهای نیازمند، زمین تهیه شده است.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار