رئیس اداره منابع طبیعی پلدختر گفت: وضعیت این شهرستان از نظر آتش سوزی و حریق در جنگل‌ها بدلیل نداشتن امکانات کافی مناسب نیست..
کد خبر: ۷۶۸۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 03 August 2019

میر شهرام میررضایی رئیس اداره منابع طبیعی پلدختر اظهار داشت: شهرستان پلدختر جزو شهرستان‌های جنوبی استان لرستان کوهستانی، صعب العبور و دارای گستردگی وسیعی از جنگل‌ها و مراتع است.

وی افزود: بر این اساس شهرستان پلدختر ازنظر آتش سوزی و حریق نسبت به سایر شهرستان‌های استان متمایز و بحرانی از نظر حریق می‌باشد با این وجود اداره منابع طبیعی شهرستان بضاعت رویارویی و مقابله با گستردگی آتش سوزی‌ها را ندارد.

رئیس اداره منابع طبیعی پلدختر به کمبود نیروی انسانی و امکانات و تجهیزات در این اداره اشاره کرد و گفت: این اداره با ۱۴ نیروی پرسنلی،۲ خودرو فرسوده و از رده خارج و پنج گروه دیده‌بان در حوزه پلدختر ازنظر امکانات و تجهیزات اطفای حریق با طرز قابل توجهی با کمبود مواجه است.

وی افزود:از این رو تنها راه مناسب و رفع محدودیت‌های اداره منابع طبیعی پلدختر مشارکت اقشار مختلف مردم به ویژه عشایر و روستاییان و همکاری همه ادارات می‌باشد.

میررضایی خاطرنشان کرد: اداره منابع طبیعی شهرستان پلدختر با وجود بضاعت اندک و ناکافی تمام تلاش خود را برای جلوگیری از وقوع آتش سوزی به ویژه اطفای حریق خواهد کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی از تلاش‌ها و همکاری ویژه و صمیمانه فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار مرکزی و معمولان که در آتش سوزی‌های امسال شبانه روز مجموعه این اداره را یاری نمودند تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار