کد خبر: ۷۶۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵ 03 August 2019
برخی آمادگی نقد منصفانه را هم ندارند

خرم آباد - فرماندار خرم آباد گفت: برخی از مدیران هنوز به مرحله ای نرسیده اند که آمادگی نقد منصفانه را داشته باشند.

اسد عبداللهی روز شنبه در آیین غبارروبی گلزار شهدا با حضور فعالان خبرگزاری و پایگاههای خبری استان  یاد شهیدان خبرنگار، محمود صارمی و علیرضا حیدری را گرامی داشت و افزود: خبرنگاران شفاف سازی و واقعیت ها را بیان می کنند که امیدواریم روزی خبرنگاران جایگاه اصلی خود را یافته و مسئولان نیز از مقوله خبر و اطلاع رسانی استقبال کنند.

وی شهدای خبرنگار را مایه افتخار استان دانست و ادامه داد: یکی از ارکان هر حاکمیت خوب، توجه به امر خبر و اطلاع رسانی است که این مهم نشان می دهد خبرنگاری شغلی حساس ویک ضرورت برای جوامع امروزی می باشد.

وی تاکید کرد: هرفردی که در این عرصه فعالیت می کند باید علاوه بر تخصص، علاقه مند و عاشق این کار باشد چراکه این حوزه از جنبه های مالی برخوردار نیست.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز با  گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار گفت: خبرنگاران واقعی علاوه براینکه روح و ذهن خود را  برای دغدغه های جامعه درگیر می کنند به دلیل فعالیت های میدانی و حضور در مراسم و موقعیت های مختلف، سلامت خود را به خطر می اندازند.

احمدحسین فتایی افزود: خبرنگاران در شرایط سخت فعالیت می کنند و مقام خبرنگاران ارزشمند و گرامی است که  امیدواریم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بتواند خدمات خوبی به این افراد داشته باشد.

در این آیین فرماندار خرم آباد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، مدیران مسئول و خبرنگاران خبرگزاری ها و پایگاههای خبری با اهدا گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای گرانقدر را گرامی داشتند.

فعالان رسانه ای ایرنا، ایسنا، فارس، مهر، ایکنا، شبستان و پایگاه های خبری وارک نیوز، یافته، ۱۷ مرداد، در این مراسم حضور داشتند.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) در افعانستان است که به دست نیروهای طالبان به شهادت رسید.

شهید صارمی متولد بروجرد و از خبرنگاران فعال این شهرستان بود که روز شهادت وی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار