رئیس اداره ورزش پلدخترگفت: به مناسبت هفته ازدواج به ۱۴۰ زوج جوان سیلزده پلدختر بسته لوازم خانگی اهدا می‌شود.
کد خبر: ۷۶۸۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 04 August 2019

علی محمد نورعلیوند رئیس اداره ورزش پلدخترگفت: به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته ازدواج به ۱۴۰ زوج جوانسیلزده پلدختر بسته لوازم خانگی اهدا می‌شود.

 نورعلیوند  در دیدار با امام جمعه پلدختر به مناسبت هفته ازدواج اظهار داشت: برگزاری جشن ازدواج از برنامه‌های هفته ازدواج در پلدختر است که روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح درمحل سالن اداره ارشاد برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم جشن، پک‌های لوازم خانگی از سوی اداره ورزش و جوانان پلدختر به این تعداد زوج جوان سیلزده زیر ۳۵ سال که لوازم و اسباب و اثاثیه خود را در جریان وقوع سیل از دست داده اند، اهدا می‌شود.

رئیس اداره ورزش پلدختر، زندگی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) را بهترین الگو برای جوانان دانست و گفت:بهترین ازدواج آن است که به دور از سخت گیری و بی آلایش آغاز شود، اما امروزه این امر به عنوان مهمترین و اساسی‌ترین تصمیم زندگی هر فرد با مشکلاتی زیادی مواجه است.

نورعلیوند افزود: امروزه بر اساس نظر کارشناسان میانگین سن ازدواج در افراد بالا رفته که جلوگیری از این معضل نیاز به تغییر در یکسری باور‌ها و استفاده از ارزش‌های اسلامی در راستای فرهنگ سازی ازدواج آسان دارد.

وی بر تلاش دستگاه‌های فرهنگی شهرستان پلدخترنسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی برای ترویج ازدواج آسان تاکید و خاطرنشان کرد: هفته ازدواج فرصت مناسبی برای استفاده دستگاه‌ها و برنامه ریزی برای فرهنگ سازی ازدواج آسان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر افزود: یکی از مهمترین مسایلی که باعث ایجاد فاصله جوانان از ازدواج می‌شود مشکلات اقتصادی است که لازم است بانک‌های عامل وام ازدواج درپرداخت وام‌های ازدواج تسهیل کنند.

نورعلیوند به آسیب‌های سیل به زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان اشاره کرد و گفت:متاسفانه با وجودحجم آسیب‌های وارده از سیل به زیرساخت‌های ورزشی شهرستان، اما تا کنون هیچ اعتباری در این راستا به ورزش و جوانان پلدختر اختصاص پیدا نکرده است.

وی افزود: انتظار می‌رود مسئولان از اعتبارات سیل بودجه‌ای نیز به ورزش شهرستان اختصاص دهند تا بتوان آسیب‌های صد درصدی اماکن ورزشی شهرستان پلدختر را برای ورزش و استفاده جوانان جبران کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان پلدختر تصریح کرد: بازسازی استخر و مجموعه ورزشی شهیدسرمالیان پلدختر برای آماده شدن و قرار گرفتن در اختیار جوانان نیاز به تامین بودجه و اعتبار دارند.

نورعلیوند افزود: سالن‌های ورزشی آسیب دیده از سیل به امکانات، تجهیز شده و آماده بهره برداری است و زیرساخت‌های چمن ورزشگاه شهید سرمالیان پلدختر بهتر از قبل و مهندسی و کار اصولی و اساسی آماده شده و تنها کاشت چمن آن باقی مانده است.

وی گفت: لازم است همه دستگاه‌های شهرستان برای اجرایی کردن مصوبات و برنامه‌های هفته ورزش به ویژه برگزاری جشن ازدواج در پلدختر پای کار آمده و با این اداره همکاری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار