رئیس ستاد هماهنگی بازسازی استان لرستان با بیان اینکه هزار و ۹۴۰ واحد مسکونی در شهر سیل‌زده پلدختر آواربرداری شده‌است، گفت: تاکنون ۳۵۰۰تن سیمان در این شهر توزیع ‌شده‌است.
کد خبر: ۷۶۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 04 August 2019
 
لرستان| آواربرداری 1940 واحد مسکونی در شهر پلدختر

رضا خواجه‌ایآخرین وضعیت بازسازی واحدهای مسکونی این شهر سیل‌زده را تشریح و اظهار داشت: هزار و940واحد مسکونی آواربرداری، 100پلاک پروانه صادر و 23واحد جهت دریافت پروانه به شهرداری معرفی شده‌است.

وی با بیان اینکه 155واحد مسکونی در شهر سیل زده پلدختر پی‌کنی شده، افزود: 64پلاک آرماتوربندی، 40پلاک فونداسیون، 30واحد اسکلت‌بندی و برای چهار پلاک عملیات سقف انجام شده‌است.

رئیس ستاد هماهنگی بازسازی استان لرستان با اشاره به اینکه روند بازسازی واحدهای مسکونی در شهر پلدختر روند روبه‌رشدی دارد، عنوان کرد: تاکنون 3هزار و500تن سیمان در این شهر توزیع‌‍شده و آهن‌آلات ارزان‌قیمت و بتن آماده در اختیار مردم قرار گرفته‌است، امیدواریم با همکاری مردم این بازسازی به سرانجام مطلوبی برسد.

وی در رابطه با خانوارهای فرعی در شهر پلدختر عنوان کرد: در ستاد بازسازی برای خانوارهای فرعی اعتباری پیش‌بینی نشده‌است، در روستا می‌توانیم به خانوارهای فرعی در صورت تأمین زمین تسهیلات ارزان‌قیمت ارائه دهیم ولی در شهر تسهیلاتی پیش‌بینی نشده‌است، ما موظف هستیم به خانوارهای اصلی تسهیلات بدهیم ‌که خانوارهای فرعی هم می‌توانند از تسهیلات خانوار اصلی استفاده و خانه‌های‌شان را سرپا کنند.

وی بیان کرد: بازسازی واحدهای تعمیری اغلب به پایان رسیده و برنامه‌ریزی شده طی 2هفته آینده با مشارکت مردم کار تعمیرات واحدهای تعمیری به پایان برسد، بستر را فراهم کردیم و امیدواریم کار بازسازی واحدهای احداثی هم تا پایان سال به پایان برسد.

خواجه‌ای گفت: رئیس بنیاد مسکن کشور از روند بازسازی دیوار ساحلی شهر پلدختر که مشکلات زیادی در آن وجود داشت بازدید کرد، خوش‌بختانه اغلب مشکلات مرتفع‌شده، پیمانکار در حال کار بوده و بازسازی روند مطلوبی‌ دارد.

انتهای پیام/ ت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار