نایب رییس شورای شهر بروجرد گفت: انضباط مالی تا حدودی در شهرداری بروجرد برقرار شده و درآمد ماهانه این نهاد به هفت میلیارد تومان رسیده براین اساس ضروری است تا این برنامه به خوبی اجرا و انضباط مالی به صورت کامل در این نهاد برقرار شود.
کد خبر: ۷۹۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ 21 October 2019

اشرف چگنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان درآمد حاصل عوارض پرداختی توسط شهروندان بروجردی است.

وی اظهار داشت: در گذشته بعضی از عوارض ها از مردم دریافت نمی شد ولی الان خیلی از کدهای درآمدی شهرداری فعال شده و شهروندان عوارضات شهروندی خود را پرداخت می کنند.

وی بیان کرد: با توجه به درآمد فعلی شهرداری بروجرد لازم است علاوه بر پرداخت حقوق کارکنان، طرح های عمرانی اجرا و زمین و املاک به عنوان پشتوانه شهرداری حفظ و افزوده شوند.

عضو شورای شهر بروجرد اضافه کرد:با توجه به وجود بیش از یک هزار نیرو در شهرداری بروجرد ضروری است علاوه بر پرداخت حقوق کارکنان در راستای اجرای طرحهای عمرانی، زیباسازی و توسعه شهر گام های جدی  برداشته شود.

چگنی ادامه داد: با توجه به جمعیت شهرستان بروجرد، قرار گرفتن در مسیر استان های جنوبی و غربی و نیز شرایط آب و هوایی ممتاز به منظور جذب بیشتر مسافر و گردشگر ،زیباسازی و توسعه فضای سبز  باید در اولویت قرار گیرد.

وی با انتقاد از عملکرد شهرداری بروجرد از فروش زمین و املاک یادآور شد: تداوم این اقدام و فروش زمین و باغات و املاک شهردای خسارت های جبران ناپذیری را به بدنه شهرداری وارد می کند و دامنه این خسارتها زمانی بیشتر است که برای سرمایه گذاری بیشتر به فروش نرسد بلکه برای رفع مشکلات مالی به فروش برسد.

نایب رییس شورای شهر بروجرد گفت: مصوبه فروش املاک شهرداری تنها به تصویب چهار عضو شورای شهر می رسد و فروش املاک زمانی انجام می شود که شهرداری برای جبران مشکلات مالی با بحران مواجه بود اما اکنون که درآمد خوبی دارد نیاز نیست چوب حراج به املاک شهرداری زده شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار