رئیس کمیته اجتماعی شورای اطلاع‌رسانی لرستان گفت:ما تنها در بحث بیکاری دوم یا سومین استان بیکار کشور هستیم اما در مابقی آسیب‌های ۱۸گانه اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق و کودکان کار در سطح کشور دارای رتبه‌ها پنج به بالا هستیم.
کد خبر: ۷۹۰۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴ 21 October 2019
 

قاسم ولی‌زاده ظهر امروز در شورای اطلاع‌رسانی استان با تاکید به اینکه لرستان در هیچ آیتمی از آسیب‌های اجتماعی دارای رتبه اول نیست، افزود: ما تنها در بحث بیکاری دوم یا سومین استان بیکار کشور هستیم اما در مابقی آسیب‌های هیجده‌گانه اجتماعی مانند اعتیاد، طلاق، کودکان کار و... دارای رتبه‌ها پنج به بالا در سطح کشور هستیم.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اطلاع‌رسانی لرستان عنوان کرد: ما مثلا در بحث آسیب طلاق در رتبه 16 کشور هستیم اما در برخی از گزارش‌های نوشته شده توسط اصحاب رسانه آمارهایی خلاف واقع مطرح می‌شود.

وی با تاکید به اینکه اصحاب رسانه آمارهای خود را با ذکر منبع آماری اعلام کنند، بیان کرد: دادن اطلاعات نادرست و بدون منبع سبب می‌شود که سیمای استان به خوبی نشان داده نشود. ما آمادگی این را داریم که شاخص‌های مربوط به آسیب‌های اجتماعی استان را در اختیار خبرنگاران قرار دهیم.

ولی‌زاده ضمن اشاره به پیرامون نقدهای ارائه شده از جانب اصحاب رسانه اظهار داشت: برخی از اهالی رسانه در نقدهای خود به آماری اشاره می‌کنند که واقعیت ندارد که انتظار می‌رود خبرنگاران عزیز ضمن انتقاد، راهکارهای خود را نیز ارائه دهند.

به گزارش تسنیم در جلسه شورای اطلاع‌رسانی امروز استان فاطمه ایرانی به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان معرفی و از زحمات محمد آریان‌پور قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار