عضو شورای شهر اسلامی خرم‌آباد گفت: پروژه‌های عمرانی شهرداری مانند پل اناری، پل بهداری و پل کمالوند به علت شیوع کرونا زمان تکمیلشان یک ماه به عقب‌افتاده البته تمامی این طرح‌ها تا قبل از پایان تابستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۸۴۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 10 May 2020

علی‌محمد صالحی نسب اظهار داشت: بیماری کرونا بر تمامی ابعاد زندگی انسان تأثیر نهاده و شهرداری خرم‌آباد نیز با توجه به شیوع کرونا در حوزه دریافت عوارض با مشکلاتی روبرو شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهرداری حدود یک ماه به علت بیماری کرونا تعطیل بود، افزود: همین موضوع باعث عقب افتادن افتتاح پروژه‌هایی مانند پل اناری، پل بهداری و پل کمالوند شد.

عضو شورای شهر اسلامی خرم‌آباد بیان کرد: البته زمان افتتاح این طرح‌ها تنها یک ماه عقب‌افتاده و تمامی آن‌ها تا قبل از پایان تابستان مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

صالحی نسب با اشاره به اینکه تمامی دیواره ساحلی خرم‌آباد که در سیل سال گذشته آسیب دیده بود بازسازی شد، تصریح کرد: در سال جاری به دنبال تکمیل پروژه پارک شاپوری در منطقه جنوب شهر خرم‌آباد هستیم.

وی گفت: همچنین در سال جاری علاوه بر کارهای روتین شهرداری پرو‌ژه‌هایی مانند زیباسازی پل صفوی و ساخت پارک صخره‌ای پاگر و روگذر شریعتی انجام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار