کد خبر: ۸۴۸۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 10 May 2020

پروژه ورزشگاه «چغابهرام» در روستایی به همین نام در شهرستان دورود قرار دارد اما با اینکه ۱۲ سال از تصویب آن می‌گذرد، هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

ورزشگاه چغابهرام دیگر چغر نیست!

این پروژه سال ۸۷ و در سفر هیأت دولت وقت به لرستان مصوب شد و زمین آن که از اراضی ملی است دو سال بعد تأمین و از سال ۹۱ عملیات احداث شروع شد.

این ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری است که در برخی مواقع و از سوی مسئولان شهرستان و استان ظرفیت آن تا سه برابر هم رشد کرد اما این موضوع فقط روی کاغذ بود و چیزی در این باره مصوب نشد.

محمود رحمتی، رئیس اداره ورزش و جوانان دورود سال ۹۶ درباره این پروژه به ایسنا گفته بود: با توجه به سیاست‌ها، دولت به پروژه‌هایی که درصد پیشرفت فیزیکی پایینی دارند، اعتبار نمی‌دهد و امسال برای سومین سال پیاپی اعتباری به این پروژه اختصاص پیدا نکرده است.
 
وی سال ۹۷ وعده داد: طبق قولی که مدیرعامل شرکت توسعه و تجهز اماکن ورزشی به ما داده است؛ تلاش می‌شود تا هفته دولت سال ۹۸ کل پروژه به بهره‌برداری برسد.

درباره آخرین وضعیت این پروژه رئیس اداره ورزش و جوانان دورود به ایسنا گفت: روند پروژه راضی‌کننده است و فاز نخست آن کار زیادی برای تکمیل ندارد.

وی با بیان اینکه فنس‌کشی این مجموعه به‌طور کامل انجام شده، اضافه کرد: زیرسازی زمین فوتبال اجرا و چمن مصنوعی نیز به‌طور کامل وارد دورود شده و فقط نصب آن مانده است.

رحمتی با بیان اینکه نیمی از سکوها نیز تکمیل شده، افزود: پیست آجرخاک نیز انجام شده و باتوجه به اینکه کار زیادی برای افتتاح ندارد از پیمانکار می‌خواهیم با نصب چمن مصنوعی فاز نخست را تکمیل کند.

وی با بیان اینکه آقای کیانپور نماینده فعلی مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی برای این پروژه تلاش زیادی کرد، افزود: با توجه به شناختی که از آقای گودرزی منتخب مردم دورود در مجلس یازدهم داریم، امیدواریم فاز دوم و نهایی پروژه نیز در آینده نزدیک آغاز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار