نماینده صومعه سرا در تذکری به هئیت رئیسه سنی گفت: در انتخاب ها متاسفانه لابی گری جای کارهای اخلاقی و اصولی را می‌گیرد. برای نمایندگانی که به این مجلس آمده‌اند، باید بگویم که اگر می‌خواهید با لابی گری کار را انجام دهید، بدون شک کار در ابعاد مختلف پیش نخواهد رفت.
کد خبر: ۸۵۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 28 May 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در فاصله معرفی دبیران و ناظران هیئت رئیسه، رئیس سنی تصمیم گرفت تا زمان را به بررسی تذکرها و پیشنهادهای نمایندگان بپردازد.

علی بابایی از هیئت رئیسه خواست تا با گرفتن یک عکس دسته جمعی، اتحاد و همدلی را در مجلس یازدهم نشان دهد. او گفت: «بعد از اتمام انتخاب هیئت رئیسه یک عکس دسته جمعی مانند پایان مجلس گرفته شود تا ملت ایران بدانند که این مجلس آمده است کار کند و قرار نیست اختلاف داشته باشند.»

حاشیه‌های جلسه امروز مجلس/پیشنهاد عجیب یک نماینده از تریبون باز صحن

حجت الاسلام تقوی رئیس سنی مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: با یک عکس گرفتن همدلی را می خواهند نشان دهند، این هم پیشنهادی است.

کاظم دلخوش نماینده صومعه سرا نیز مانند همیشه تذکرش را با یک شعر شروع کرد. او خطاب به رئیس سنی مجلس گفت: من از شما به دلیل مدیریت خوب تشکر میکنم. شاعر می گوید خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا میرود دیوار کج. ما در دروه های قبل هم شاهد لابی های نادرست بودیم. اگر این هیئت رئیسه می خواهد به مردم پاسخگو باشد، در انتخاب‌ها به کارشناسی و تخصص توجه کند. در انتخاب ها متاسفانه لابی گر جای کارهای اخلاقی و اصولی را می‌گیرد. برای نمایندگانی که به این مجلس آمده‌اند، باید بگویم که اگر می خواهید با لابی گری کار را انجام دهید، بدون شک کار در ابعاد مختلف پیش نخواهد رفت.

رئیس سنی مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: البته لابی گری وجود دارد و طبیعی است اما روش ها و شیوه ها باید اخلاقی شوند.

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات به موضوع تخریب مجلس یازدهم اشاره کرد:« مجلسی که هنوز کارش را شروع نکرده است، از سوی برخی تخریب می شود و توپخانه تخریب فعال شده است. هیئت رئیسه نباید اجازه دهد که مجلس با این موضوعات درگیر شود.» / خبر انلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار