از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون ۲۵۴ پرسنل و کارمندان ادارات در گچساران به کرونا مبتلا شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۷۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ 15 August 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران در چهلمین و سومین جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد ۳ هزار و ۶۲۰ تست از بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا دریافت شده است.
آرین غلامیان با بیان اینکه از مجموع نمونه تست‌های دریافت شده افراد مبتلا و مشکوک به کرونا متاسفانه ۲۴ درصد به این ویروس مبتلا شده‌اند، افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون ۲۶ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست اده‌اند.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون تعداد ۹۰۱ مورد از نظر ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان مثبت اعلام شده است، ادامه داد: از مجموع این تعداد ۴۹۰ نفر آقا، معادل ۵۴ درصد و تعداد ۴۱۱ نفر خانم، معادل ۴۶ درصد در سطح شهرستان به این ویروس مبتلا شده اند.
غلامیان بیان کرد: از مجموع ۹۰۱ مورد مبتلا به ویروس کرونا تعداد ۸۴ نفر، معادل ۹.۵ درصد در مناطق روستایی و تعداد ۸۱۷ بیمار، معادل ۸۶.۹ درصد مبتلا به کرونا در سطح شهر شناسایی شده‌اند.

وی عنوان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون ۲۵۴ پرسنل و کارمندان ادارات به این بیماری مبتلا شده‌اند.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران ادامه داد: هم اکنون ۲۴ بیمار و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های شهید رجایی گچساران بستری هستند که از این تعداد ۱۵ بیمار قطعی و مثبت هستند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران تعداد بهبودیافتگان از ویروس کرونا را ۷۱ درصد اعلام کرد و با اشاره به اینکه با توجه به اعمال محدودیت‌ها و سختیگری‌هایی که صورت گرفت روند مراجعه به بیمارستان‌ها کاهش یافته است، گفت: در حال حاضر وضعیت شهرستان گچساران همچنان قرمز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار