رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان گفت: در آزمون وکالت امسال در کشور ۸۵ هزار نفر و در استان اصفهان بیش از ۴۳۰۰ داوطلب شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۹۰۳۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶ 24 September 2020

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان نرگس صلواتی اظهار کرد: آزمون وکالت ۱۳۹۹ مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه همزمان با سراسر کشور روز جمعه چهارم مهرماه در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اصفهان با بیان اینکه این آزمون در سه حوزه دانشگاه اصفهان، دانشگاه آزاد خوراسگان و دانشگاه اشرفی اصفهانی برگزار می‌شود، افزود: در آزمون وکالت امسال در کشور ۸۵ هزار نفر و در استان اصفهان بیش از ۴۳۰۰ داوطلب شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به تدابیر بهداشتی اندیشیده شده برای برگزاری این آزمون گفت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا همراه داشتن ماسک سه لایه بدون فیلتر الزامی است و در غیر اینصورت از ورود به جلسه آزمون ممانعت به عمل می‌آید، امسال مجری آزمون سازمان سنجش است و آزمون با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

صلواتی با اشاره به این که سقف پذیرش وکیل در آزمون امسال در کل کشور ۷ هزار نفر است خاطرنشان کرد: آزمون وکالت در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار می‌شود که قبولی در مرحله کتبی فقط به معنای قبولی در یک مرحله از آزمون است و شرط قبولی نهایی علاوه بر احراز نصاب نمره در هر دو مرحله کتبی و شفاهی، احراز صلاحیت عمومی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار