مدیرکل استاندارد ایلام؛
مدیرکل استاندارد ایلام از انجام ۶۹ فقره بازرسی از تجهیزات بازی توسط استاندارد در ایلام طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 16 October 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛مهناز همتی اظهار کرد: شهربازی‌های استان، در طول سال و بر اساس برنامه زمان‌بندی مشخص توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد مورد بازرسی فنی و ایمنی قرار می‌گیرند و از مهر ۹۸ تا کنون، ۳۴ فقره گواهی تأییدیه زمین‌های بازی صادر شده است.

وی گفت: استاندارد برخی از تجهیزات تفریحی بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد مشمول استاندارد اجباری بوده و فعالیت تجهیزات تفریحی ای که مشمول مقررات استاندارد اجباری است، اعم از تجهیزات شهربازی، زمین بازی، سازه‌های بادی، آبی و … بدون تاییدیه از سازمان ملی استاندارد ممنوع است.

مدیرکل استاندارد ایلام در ادامه خاطر نشان کرد: از مهر سال گذشته تا کنون، ۶۹ فقره بازرسی در شرایط و محدودیت‌های کرونایی، توسط استاندارد ایلام از تجهیزات بازی در سطح استان انجام شد.

وی در پایان از همشهریان خواست، هنگام استفاده از دستگاه‌ها و تجهیزات بازی مستقر در شهر بازی‌ها از وجود گواهی بازرسی استاندارد اطمینان حاصل کرده و بدون مشاهده گواهی‌های بازرسی استاندارد، از استفاده از این تجهیزات خودداری کرده و موارد را به سامانه شکایات ۵۰۰۱۱۵۱۷ پیامک و یا به اداره کل استاندارد استان ایلام اطلاع رسانی کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار