فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: اعمال بازدارنده و پیشگیرانه تنها راه غلبه بر ویروس کرونا است.
کد خبر: ۹۱۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 26 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار جمال شاکرمی، با تشریح اقدامات انجام‌شده توسط سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در ارتباط با اقدامات پیشگیرانه، درمانی و بهداشتی اظهار داشت: اعمال بازدارنده و پیشگیرانه تنها راه غلبه بر ویروس خبیثه کرونا است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام از آغاز شیوع مُخرب کرونا ویروس تاکنون خود را موظف به ارائه خدمت به مردم دانسته است و در ابعاد مختلف مبارزه با این ویروس حضور فعال و چشمگیری داشته است.

ضدعفونی معابر، ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده، برگزاری پویش‌های کمک مؤمنانه ازجمله اقدامات مورداشاره سردار شاکرمی بود که گفت: در 8 نقطه محروم استان هم به اتمام توان و تجهیزات وباصرف 460 میلیون تومان دارو خدمت‌رسانی را سرعت بخشیده‌ایم.

وی ایجاد دو نقاهتگاه «زنان» و «مردان» به ظرفیت 100 تخت خواب را از دیگر اقدامات سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام عنوان گفت: ما جزو استان‌هایی نبودیم که توان ایجاد نقاهتگاه را داشته باشیم ولیکن سپاه بی‌منت وارد عرصه شد و نقاهتگاه را با تجهیزات کامل تأمین کرد و آن را برای پذیرش بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار داده است.

شاکرمی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در نشست ستاد ملی کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری،مسیرها را برای غلبه برمشکلات کشور و ویروس کرونا رانشان دادند و تبعیت از این اوامر راه برون‌رفت از مشکلات پیش رواست و سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در تحقق رهنمودها غفلت را جایز نمی‌داند و به تلاش برای غلبه بر کرونا و سایر مشکلات را در صدر امور قرار داده است./ح

 

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار