رئیس سازمان آتش نشانی سمنان:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از بروز حریق در کارخانه فروسیلیس ایران خبر داد و گفت: در حادثه‌ای دیگر کارخانه تولید زغال در شهرک صنعتی سمنان دچار حریق شد.
کد خبر: ۹۱۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 27 October 2020

اطفاء ۲ حریق در شهرک صنعتی سمنان/ کسی آسیب ندید

به گزارش تابناک سمنان سعید اسمعیل پور در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه همزمان با صبح سه شنبه به میزبانی آتش نشانی سمنان با اشاره به وقوع دو حادثه حریق در شهرک صنعتی سمنان، بیان کرد: در نخستین حادثه و در ساعت ۶:۵۵ دقیقه صبح امروز آتش سوزی در کارخانه فروسیلیس سمنان به ستاد فرماندهی آتش نشانی گزارش و نیروهای عملیاتی دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ۲۰ نفر از نیروهای امدادی آتش نشانی سمنان به همراه سه دستگاه خودروی آتش نشانی و یک تانکر آبرسانی پشتیبان از فضای سبز در این عملیات حضور داشتند، گفت: این آتش سوزی در ساعت ۸:۴۰ دقیقه صبح مهار شد.

رئیس آتش نشانی سمنان از بروز حریق در شرکت تولید زغال در شهرک صنعتی سمنان خبر داد و گفت: در پی این حادثه نیروهای عملیاتی دو ایستگاه آتش نشانی با پنج نیرو و دو خودروی عملیاتی آتش نشانی به محل حادثه در شهرک صنعتی سمنان اعزام شدند.

اسمعیل پور با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۲:۴۶ دقیقه نیمه شب گذشته به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی سمنان اعلام شد و آتش نشانان در کمترین زمان ممکن پس از اعلام ستاد فرماندهی، خود را به محل آتش سوزی رساندند، ابراز کرد: آتش سوزی به طور کامل مهار شد.

وی با بیان اینکه علت وقوع این دو حادثه در دست بررسی است، افزود: کسی در این حوادث دچار آسیب جدی نشد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار