اگر امروز مردم ما به خودشان نیایند و جدی درمقابل این پدیده ایستادگی نکنند ،دو پاتک دیگرکافیست تا ظرفیت بیمارستان ها تکمیل شود آن وقت باید منتظر فاجعه بزرگ انسانی در استان ایلام باشیم .
کد خبر: ۹۱۵۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ 09 November 2020

تابناک ایلام::هر بار که آمار وحشتناک مبتلایان به کرونا ومتوفیان استان ایلام از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام می شود ،دنبال تیتری می گردیم که بوسیله آن به مردم تلنگری زده باشیم ،تیترهایی همچون "روز سیاه کرونا در ایلام " کرونا در ایلام رکورد زد "وامثال آن .

هر روز که می گذرد آمارها به گونه ای وحشتناک بالا وبالاتر می روند ،احساس می کنم تیتر زدن ونوشتن از سیاهی روز و رکورد زنی کرونا دیگر بی فایده است چرا که با این دست وفرمان که جلو می رویم قطعا روزها سیاهتر ورکوردهای جدیدی در استان ایلام به ثبت خواهد رسید .

از اینرو تنها تیتری که به ذهن نگارنده خطور کرد این بود " پاتک دوباره کرونا به مردم ایلام " چرا که هرگاه ما یکقدم پیشرویی داشته ایم ،به دلیل غفلت مردم ،سهل انگاری آنها وخالی نمودن سنگر دفاع ،فرصت برای پاتک کرونا مهیا شده است ،نتیجه اش هم این است در استان کوچک ایلام آمار به 535 مبتلا و 10 فوتی در 24ساعت رسیده است.

مردم باید توجه کنند این آمار صرفا شامل افرادی شده است که در مراکز درمانی وتشخیص تست داده اند ،قطعا آمار مبتلایان بیش از این رقم است . آنگونه که مسئولین یهداشت ودرمان استان گفته اند ،تخت های اختصاص یافته به بیماران کرونایی در حال تکمیل شدن است .

اگر امروز مردم ما به خودشان نیایند و جدی درمقابل این پدیده ایستادگی نکنند ،دو پاتک دیگرکافیست تا ظرفیت بیمارستان ها تکمیل شود آن وقت باید منتظر فاجعه بزرگ انسانی در استان ایلام باشیم .

تقریبا نزدیک به نه ماه است که ما رسانه ها در کنار سایر دستگاههای مسئول قلم فرسایی می کنیم ،هشدار می دهیم ،توصیه می کنیم که مردم خطر از رگ گردن به شما نزدیک تر است ،مردم عزیز مگر این همه تسلیت وتعزیت ها را در فضای مجازی نمی بینید ،مگر مرگ همسایه و دوست وفامیل کم سند ومدرکی دال بر خطرناک بودن این ویروس است !

تا دلتان بخواهد در باره کرونا نوشیتم ،هشدار دادیم ،مخاطرات این ویروس  را گوشزد کردیم ،اما انگار نه گوش شنوایی وجود دارد و نه چشم بینایی ! انگار این همه نوشته و هشدار برای کسی دیگه بوده است . لذا به این تذکر بسنده می کنیم : مردم عزیز ! اگر دلتان می خواهد بمیرید ،اگر عزیزاتتان برایتان ارزش ندارند ،راه باز است جاده دراز ! بفرمایید ×

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار