معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: یک انبار جو به دلیل رعایت‌نکردن فاصله اجتماعی در خدمات‌دهی به کشاورزان و عشایر این شهرستان پلمب شد.
کد خبر: ۹۱۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 09 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایرنا،حسن پیرکرمی افزود: این انبار زیرنظر امورعشایری فعالیت می کند که در آن ۲۵۰ تن جو دپو شده بود که در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر رعایت نشدن فاصله اجتماعی، نمایندگان ستاد کرونا در محل حضور یافتند.

وی اظهار داشت: متاسفانه مشاهده شد که حدود ۳۰۰ نفر از عشایر و روستاییان بدون رعایت هرگونه فاصله اجتماعی در این انبار مشغول تحویل جو بودند که باتوجه به وضعیت قرمز شهرستان از لحاظ ابتلا به کرونا و همچنین اعمال محدودیت های کرونایی از پنجم تا ۲۱ آبان ماه این انبار پلمب شد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب گفت: اعمال محدودیت ها و رعایت موازین بهداشتی در راستای صیانت از سلامت مردم است و افرادی که به هر نحوی دستورالعمل های بهداشتی را نقض کنند بدون هیچ گونه اغماض و چشم پوشی با آن ها برخورد می شود.

پیرکرمی گفت: در خدمات دهی به مردم در مکان های خدماتی باید رعایت نوبت به منظور جلوگیری از ازدحام و رعایت فاصله اجتماعی لحاظ شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

کرونا جان ۱۲ کرمانشاهی دیگر را گرفت

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با فوت ۱۲ بیمار کرونایی دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع جانباختگان کرونا در استان به ۹۶۸ نفر رسید.

مهدی محمدی افزود: با بستری شدن ۳۱۹ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در مجموع تعداد بیماران کرونایی بستری به هزار و ۲۴۴ بیمار رسید.

به گفته وی، در شبانه روز گذشته ۱۹۳ بیمار پس از بهبودی از بیمارستان های استان مرخص شدند تا تعداد بیماران ترخیص شده به ۱۷ هزار و ۱۰۷ بیمار برسد.

محمدی، مجموع بیماران بستری شده با علایم کرونا از ابتدای اپیدمی تاکنون را نیز ۱۹ هزار و ۳۰۷ بیمار اعلام کرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۸ بیمارستان آموزشی و غیرآموزشی زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی و هفت بیمارستان غیردانشگاهی دارد که اکنون بیماران کرونایی در بیمارستان‌های «گلستان»، «فارابی» و «شهدا» بستری هستند.

اکنون بیش از سه هزار و ۲۰۰ تخت در ۱۸ بیمارستان دولتی زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است که از این تعداد حدود هزار و ۲۰۰ تخت به بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار