رئیس کمیته امنیتی- انتظامی ستاد استانی مدیریت کرونا ابراز امیدواری کرد که با همراهی مردم واصناف طرح محدودیت ساعات کاری مشاغل موجب از هم گسیختن زنجیره انتقال کرونا باشد.
کد خبر: ۹۱۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰ 11 November 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه "حسین خوش اقبال" در بازدید از تیم های قرارگاه نظارتی در شهرداری کرمانشاه با ابراز نگرانی از وضعیت بیماری کرونا گفت: مجموعه علوم پزشکی و کادر درمانی با خستگی روبرو شده اند و رعایت پروتکل ها و کاهش آمار مبتلایان میتواند موجب تجدید روحیه و قوای کادر درمان شود.

وی با تقدیر از تلاشهای شهرداری و سازمانهای مرتبط با مدیریت شهری در مدیریت کرونا افزود: از زمان شکل گیری ستاد ویژه کرونا در شهرداری، حقیقتا پرسنل خدوم این مجموعه علیرغم موانع و مشکلات کار بزرگی را انجام دادند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بالا رفتن آمار فوتی ها و بستری ها در در استان را نگران کننده و بحرانی دانست و گفت: به دلیل این شرایط طرح محدودیت ساعت کاری اصناف و مشاغل از روز گذشته در شهر کرمانشاه آغاز شد که انتظار همراهی عمومی با آن را داریم.

خوش اقبال ضمن اشاره به وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم تصریح کرد: توقع این است که گروههای مشمول این محدودیت ها همکاری لازم را داشته باشند و گامی موثر در قطع شدن زنجیره انتقال بیماری کرونا بردارند.

رئیس کمیته امنیتی- انتظامی ستاد مدیریت کرونا استان همچنین با تاکید بر لزوم همکاری تمام دستگاهها با اکیپ های نظارتی خاطرنشان کرد: اولویت اول دستگاههای اجرایی سلامت جامعه ماست چرا که مردم برای چاره اندیشی مشکلات به مدیران دل بسته اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار