استاندار کرمانشاه خبر داد:
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه الویت ما سلامتی مردم است، گفت: بنا به درخواست فرمانداران از روز شنبه هفته آینده محدودیت‌های کرونایی و تعطیلی در ۶ شهرستان استان به خاطر مسائل معشیتی لغو می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵ 11 November 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه "هوشنگ بازوند" امروز چهارشنبه در جلسه ستاد كرونا استان كه با حضور معاونين استانداري، رئيس كل دادگستري استان و جمعي از مديران استان در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، اظهار داشت: تمام تلاش ما در راستاي تحقق اهداف برنامه ریزی شده برای حفظ سلامت مردم است و مديران وظيفه دارند كه نهايت اهتمام خود را در اين راستا بكار گيرند.

استاندار كرمانشاه در ادامه مصوبه هاي جديد و تصويبي از سوي اعضاي اين ستاد را اعلام و تصريح كرد: بنا به درخواست فرمانداران از روز شنبه هفته آينده محدوديت هاي كرونايي و تعطيلي در 6 شهرستان استان به خاطر مسائل معشيتي لغو مي شود و چنانچه مشكلي در اين راستا ايجاد شود فرمانداران بايد پاسخگو باشند.

بازوند همچنين با اشاره به ساعات كاري ادارات افزود: ساعات كاري ادارات از روز شنبه 24 آبان ماه از ساعت 7 و سي دقيقه صبح تا ساعت 14 و سي دقيقه خواهد بود و "همچنين تعليق و تعديل روند كاري كارمندان به صورت 50 درصد" از روز شنبه در اختيار مديران ذيربط خواهد بود.
وي در ادامه بيان داشت: با توجه به اينكه كرمانشاه يك كلانشهر محسوب مي شود از ساعت 18روز ييستم آبان تا بيستم آذر ماه  كليه فعاليت هاي گروه 2، 3 و 4 تعطيل مي باشد و دستگاه هاي ذيربط موظف به برخورد لازم مي باشند.

استاندار كرمانشاه از اداره صنعت، معدن و تجارت استان با همكاري اتاق اصناف خواست كه بررسي هاي لازم را جهت تعطيلي منطقه اي از شهر كرمانشاه "كه داراي جمعيت زياد و تردد گسترده مردم مي باشد"، را انجام دهند و چنانچه به بررسي لازم در اين زمينه رسيدند در جلسه شنبه هفته آينده به ستاد كرونا استان اعلام كنند.

بازوند تاكيد كرد: ضروري است كه به منظور آگاه سازي و اطلاع رساني به مردم يكي از معاونين دانشگاه علوم پزشكي استان با حضور در صداوسيما و از طريق رسانه ها به تشريح مشاغل 2، 3 و 4( كه در ارتباط با كرونا تعطيل هستند) بپردازد تا مردم بيش از گذشته با اين مشاغل آشنا شوند.

وي همچنين گفت: ضرورت دارد كه فعاليت مكان هايي كه اقدامات مربوط به عمل زيبايي و جراحي پوست را انجام مي دهند، به مدت دو هفته تعطيل شوند و در اين راستا نظارت دقيق براي تعطيلي اين نوع اقدامات ضروري است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار