کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو گفت: ضمن قدردانی از همراهی شهروندان با دستورات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا امیدواریم با تدوام همکاری آنان شاهد کاهش تعداد موارد ابتلا، بستری و مرگ و میر ناشی از کویید ١٩ باشیم.
کد خبر: ۹۱۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 13 November 2020

همراهی ستودنی شهروندان دالاهو با دستورات ستاد مبارزه با کرونا

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: علی رغم تفاوت‌های عمده‌ای که شهرستان دالاهو با مرکز استان یا اسلام آباد غرب با جمعیت شهری بیش از ١٠٠ هزار نفر دارد، تمامی مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا اجرایی می‌شود.


وی در ادامه افزود: مردم دالاهو همکاری لازم را در اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا دارند، در مراسم عمومی مثل عزا و عروسی شرکت نمی‌کنند و مراسم مذهبی و آیینی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.


فرماندار شهرستان دالاهو خاطر نشان کرد: مراکز عبادتگاه ها، زیارتگاه‌ها و مراکز تفریحی تعطیل است.
بزرگان شهرستان، سادات اهل حق و روحانیت شیعه و سنی نیز همراهی کامل دارند. امیدواریم با تداوم این شرایط شاهد کاهش آمار بیماران، بستری‌ها و مرگ و میر ناشی از آن باشیم.


محمدی مراکز ١۶ ساعته را آماده خدمت رسانی به مردم دانست و ضمن ابراز امیدواری از ادامه همراهی مردم، تصریح کرد: محدودیت‌های اخیر برای صیانت از جان و سلامتی شهروندان است و باید نسبت به رعایت آن کوشا باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار