کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار دالاهو گفت: پنهان نمودن ابتلای به بیماری کرونا توسط بخشی از افراد مبتلا، یکی از دلایل گسترش شیوع این ویروس و اجحاف در حق دیگران و عملی غیر اخلاقی و مذموم است.
کد خبر: ۹۱۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 15 November 2020

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:تا روز ۲۴ آبان ماه بیش از ۱۶۰۰ نفر به مرکز ۱۶ ساعته مبارزه با کرونای شهرستان مراجعه و ۱۵۴ نفر در بیمارستان بستری شدند.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان در وضعیت قرمزقرار دارد و باید آحاد مردم ودستگاه‌های ذیربط با حوزه‌ی بهداشت و درمان همکاری لازم را داشته تا زودتر به وضعیت عادی برگردیم.

فرماندار شهرستان دالاهو افزود: بازگشت به وضعیت عادی و پرهیز از گرفتار شدن در باتلاق دردناک بیماری کرونا، اهتمام و جدیت همه ما در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی طلب می‌کند. 

محمدی تاکید کرد: برای اینکه بازار و محل کسب و کارمردم و ادارات به تعطیلی کشانیده نشوند، باید تجمعات در مراسم شادی و عزا تعطیل  شوند. این هم به همراهی توام با احساس مسئولیت آحاد مردم بستگی دارد. 

وی در پایان گفت: تداوم هر روزه گشت‌های مشترک، تعطیلی و پلمپ واحد‌هایی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد قاطع قانونی با بانیان تجمعات در مراسم شادی و همچنین تشییع و تدفین و ختم اموات، گندزدایی و ضدعفونی محیط توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و همچنین محیط ادارات از مهمترین اقدامات  پیشگیری کرونایی در این شهرستان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار