رئیس سابق گروه جهادی «رهپویان انتظار» یکی از تاثیرات حضور نیروهای جهادی و مردمی را در شرایط شیوع کرونا ایجاد همبستگی ملی دانست.
کد خبر: ۹۱۷۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸ 17 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،دکتر رسول جلیلیان  اظهار داشت: باتوجه به شیوع بیماری کرونا، گروه رهپویان انتظار حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی از تاریخ ١٨ اسفند ٩٨ کار خود را آغاز کرد و تا تاریخ ٣٠ خرداد ٩٩ بدون وقفه و تعطیلی در چند بخش فعالیت کرد.

وی افزود: برنامه تیم اول این گروه ضدعفونی و گندزدایی بیمارستان‌ها، درمانگاه، نقاهتگاه سپاه و ارتش، خوابگاه دانشجویان و مراکز مهم دانشگاه علوم پزشکی بود.

رئیس سابق گروه جهادی رهپویان انتظار با بیان اینکه ١۵٠ نفر در این گروه فعالیت داشته‌اند، گفت: اکثریت این افراد دانشجویان استان و افراد غیر دانشجو بودند که ما را همراهی کردند.

جلیلیان ادامه داد: تیم دوم این گروه در دو کارگاه اقدام به تولید دستکش و شیلد کردند که تمامی محصولات بصورت رایگان در اختیار دانشجویان پرستاری، پزشکی و پیراپزشکی قرار گرفت و بخشی نیز باز بصورت رایگان در اختیار بهزیستی قرار دادیم.

وی تصریح کرد: حمایت‌های این گروه از سوی بسیج ناحیه دانشجویی استان، سازمان بسیج سازندگی و معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت که جا دارد از این عزیزان تشکر کنیم.

این نیروی جهادی هدف از این اقدامات را ترویج فرهنگ جهادی عنوان کرد و بیان داشت: قصد داشتیم این پیام را برسانیم که هرجا کار به نیروهای جوان، جهادی و با تفکر انقلابی واگذار شود می‌توان خوب عمل کرد، قصد دیگر ما همبستگی ملی با مردم و کادر درمان بود که امیدواریم مورد رضایت خداوند متعال قرار گرفته باشد.

جلیلیان در پایان تهیه ۵٠ بسته معیشتی به ارزش ١۵ میلیون تومان که از سوی این گروه جهادی تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است را از دیگر اقدامات این گروه جهادی رهپویان انتظار بیان کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار