عبادالله کنجوریان در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان هرسین از جزئیات اجرای طرح تعطیلی ١۵ روزه در این شهرستان همگام با سراسر کشور خبر داد و گفت: با متخلفان برخورد قاطع می‌کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۹۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹ 20 November 2020

عبادالله کنجوریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:همسو با سایر شهر‌های کشور دستورالعمل‌های جدید کرونایی را از ابتدای آذرماه اجرایی خواهیم کرد.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل‌ها با افرادی که مجاز به ورود و خروج از شهرستان هرسین نیستند برخورد خواهد شد به این معنی که خودرو‌هایی که پلاک هرسین را دارند فقط در شرایط اضطراری حق خروج از شهرستان را دارند.

فرماندار هرسین تصریح کرد:خودرو‌هایی که پلاک غیر از هرسین دارند به جز موارد ضروری نمی‌توانند به شهرستان وارد شوند، برای افرادی که تردد آن‌ها ضروری است تمهیداتی اندیشیده شده است که در صورت تردد، مشکلی برای آن‌ها به وجود نیاید.

این مسئول بیان کرد: در راستای اجرای این محدودیت‌ها مسیر ارتباطی نورآباد استان لرستان به هرسین که به علت ارتباطات نزدیک قومیتی، فرهنگی و روابط خانوادگی تردد زیادی را در این محور داریم محدود کرده ایم و پیشنهاد قرارگیری یک ایست بازرسی در انتهای حوزه‌ی استحفاظی شهرستان را جهت کنترل تردد‌ها داده ایم.

وی ادامه داد: در خروجی شهر نیز یک ایستگاه بازرسی مانع تردد ماشین آلات به داخل و خارج از شهر می‌شود، افرادی که تردد ضروری دارند باید شماره پلاک خود را به پلیس اعلام کنند تا مشکلی برای آن‌ها بوجود نیاید.

کنجوریان تاکید کرد: ادارات به صورت کامل تعطیل نیستند و با توجه به وضعیت شهرستان به فعالیت خود ادامه می‌دهند به این صورت که در شرایط وضعیت قرمز، با یک سوم پرنسل، وضعیت نارنجی ۵۰درصد و وضعیت زرد با ۷۰ درصد پرسنل و رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند، ادارات خدمات رسان هم بدون تعطیلی و مانند قبل باید به فعالیت خود ادامه دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار