فرماندار قصرشیرین گفت: محدودیت‌های کرونایی از امروز (شنبه اول آذرماه) در این شهرستان باتوجه به نارنجی اعلام شدن آن از سوی ستاد ملی کرونا و دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه اعمال شده و مشارکت مردم برای اجرای موفق آن ضروری است.
کد خبر: ۹۱۸۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳ 21 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،مرادعلی تاتار افزود: تمامی مشاغل گروه شغلی یک و ۲ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فعال است و مشاغل گروه شغلی سه و چهار باتوجه به نارنجی بودن وضعیت این شهرستان نیز تعطیل شده است.

وی اظهار داشت: ادارات شهرستان از امروز شنبه به مدت ۲ هفته با ظرفیت یک دوم (۵۰ درصد) کارکنان فعالیت می کنند و ستاد کرونا نیز نظارت های لازم را بر نحوه اجرای اعمال محدودیت ها خواهند داشت.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: همچنین قانون منع تردد در شهرستان از اولین ساعات بامداد امروز اجرایی شده و در سه نقطه از ورود و خروج پلاک های بومی از سطح شهر و همچنین ورود پلاک های غیر بومی به شهر قصرشیرین جلوگیری می شود و خودروهای متخلف نیز اعمال قانون و جریمه می شوند.

تاتار ادامه داد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در قصرشیرین ۳۶۸ نفر به بیماری ویروسی کرونا مبتلا شده اند که از تعداد مبتلایان ۱۶ تن فوت کرده و هم اکنون نیز پنج تن در بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

او اضافه کرد: تیم های نظارتی ستاد کرونا نیز به صورت روزانه در چندین نوبت کار بازرسی از سطح شهرستان را بر عهده دارند و پلمب و همچنین اعمال جریمه و معرفی به دادگاه در انتظار واحدهای صنفی متخلف است.

فرماندار قصرشیرین گفت: سلامت مردم در اولویت ستاد کرونا است و تمامی اعمال محدودیت ها و نظارت های سختگیرانه براتی مهار موج سوم کرونا و صیانت از سلامت مردم است.

تاتار ادامه داد: مهار کرونا نیازمند رفتار درست است و از این رو از مردم می خواهیم که بیش از پیش رعایت اصول و موازین بهداشتی و استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند.

شهرستان مرزی قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ معبر رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این مرزها انجام می شود.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار