محمود رضا مرادی در گفتگو با تابناک:
رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: متاسفانه در آبان‌ماه تعداد ۳۷۶ نفر از هم استانی ها در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۱۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 23 November 2020

دکتر محمودرضا مرادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در آبان ماه موارد بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان ۶۷۹۲ نفر و تعداد موارد مبتلا به کووید۱۹ که تست پی سی آر داده‌اند، ۱۲ هزار و ۳۹۸ نفر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: برخی افراد هنوز نسبت به هشدارها ومحدودیت ها بی تفاوت هستند و توجه نمی کنند با جان خود و خانواده های خود بازی می کنند.کرونا با کسی شوخی تدارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود:در آبان ماه ۵۹ درصد موارد مرگ و میر در مردان رخ داده و میانگین سنی افرادی که جان خود را در اثر ابتلا به کرونا از دست داده اند در مردان ۶۷ سال و در زنان ۶۸ سال بوده است. 

مرادی تصریح کرد:میزان موارد فوت بر اثر ابتلای قطعی به کرونا در آبان ماه نسبت به مهرماه ۸۱ درصد افزایش داشته و بسیار ناراحت کننده است.

وی در پایان از مزدم خواست نسبت به هشدارها بی تفاوت نباشند پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از ترددهای غیر ضروری در اماکن عمومی بپرهیزند تا این ویروس منحوس را شکست دهیم. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار