رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، از دستگیری دو سارق مسلح که به یک مغازه طلافروشی در "فولادشهر" شهرستان لنجان دستبرد زده بودند خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۳ 26 November 2020

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین ترکیان، اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهر فولادشهر، کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان اقدامات وسیعی را برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان دو نفر با سر و صورت پوشیده بودند که با استفاده از سلاح کلت به شیشه مغازه طلافروشی شلیک کرده اما با توجه به اینکه شیشه ضد گلوله بوده با پُتک به محل اصابت گلوله ضربه می‌زنند و با باز شدن حفره‌ای کوچک تنها تعداد کمی النگوی طلا را سرقت کرده و قبل از حضور مأموران در محل متواری می‌شوند.

این مقام انتظامی بیان کرد: با توجه به اینکه هیچ گونه اثر و ردی از متهمان وجود نداشت اما با بررسی مجرمان سابقه‌دار در نهایت کارآگاهان به دو نفر از سارقان سابقه‌دار مظنون و پس از از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه متهمان دستگیر شده دو قبضه اسلحه کلت کمری، یک عدد فشنگ سلاح شاه کش، ۵۷ عدد فشنگ جنگی، یک دستگاه موتورسیکلت با ارکان مخدوش و یک دستگاه موتورسیکلت به صورت اوراق شده را کشف کردند.

سرهنگ ترکیان، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از مواجهه با مستندات پلیس به سرقت ۳۰۰ گرم طلاجات از طلافروشی به صورت مسلحانه اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی ارزش طلاهای مسروقه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه متهمان طلاها را به فروش رساندند تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی مالخر و بازگرداندن اموال مسروقه به مالباخته کماکان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار