خلعتبری که سابقه همکاری با مارادونا را در کارنامه دارد، به توضیح این همکاری یکساله و شوکی که بابت درگذشت وی متحمل شده، می‌پردازد.
کد خبر: ۹۱۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 27 November 2020
 
                                                   روایت محمدرضا خلعتبری از شاگردی مارادونا

 

به گزارش تابناک به نقل ازخبرآنلاین؛ محمدرضا خلعتبری در الوصل امارات سابقه همکاری با دیگو مارادونا اسطوره آرژانتینی فوتبال دنیا را در کارنامه دارد. او که در آن مقطع بازیکنی تاثیرگذار در تیم الوصل برای مارادونا به عنوان سرمربی تیمش محسوب می‌شد، درباره شوک فوت مارادونا با حضور روی خط برنامه تلویزیونی دیدار برتر اصفهان می‌گوید: «خب واقعا برایم خبر سختی بود. از زمانی که این خبر را شنیدم واقعا ناراحت‌کننده بود. شاگرد ایشان بودم و یک فصل خیلی خوب را در این کنار ایشان در باشگاه الوصل امارات داشتم و واقعا از این اتفاق ناراحتم و قابل هضم نیست. به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم و نمی‌دانم چه باید بگویم. مثل یک شوخی می‌ماند و قابل درک نیست. از این اتفاق خیلی ناراحتم. یک فصل خوب را در کنار ایشان در الوصل داشتم، بازی‌های خیلی خوبی را در کنار هم داشتیم و متاسفانه این اتفاق افتاد و همه در شوک هستیم. مارادونا که از او به عنوان بهترین بازیکن دنیا یاد می‌شود و این اتفاق را باید تسلیت بگویم.»

وی درباره خصوصیات مارادونا با توجه به همکاری که با وی داشته گفت: «در آن فصلی که شاگرد ایشان بودم خیلی چیزها از او یاد گرفتم. برای او منی که از ایران رفته بودم با بازیکنی از امارات هیچ فرقی نمی‌کرد و به همه احترام می‌گذاشت. بعضی اوقات می‌دیدم که کسانی برای دیدن و عکس گرفتن با او سه روز در سفر بوده‌اند و او با چه احترامی با آنها برخورد می‌کرد.هر چه فکر می‌کنم این اتفاق برایم قابل هضم نیست و روزهای خوبی را در کنار ایشان داشتیم. خصوصا در تمرینات که نزدیک‌تر به ما بود و فوتبال بازی می‌کرد. دوران خوبی را در کنار ایشان داشتیم. مخصوصا اینکه مارادونا با آن عظمت می‌آمد و به یک جوان ۱۶-۱۵ ساله کار می‌کرد و با همه با احترام رفتار می‌کرد.»/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار