مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه:
مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای اقدام تروریستی و کوردلانه ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست ها را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۹۱۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 28 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه؛دکتر سلیم خانی مدیر کل پزشکی قانونی استان کرمانشاه با صدور بیانیه ای اقدام تروریستی و کوردلانه ترور شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران توسط تروریست ها را به شدت محکوم کرد.
در متن پیام آمده است:

"بسم رب الشهدا و الصدیقین"

ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده، از دانشمندان برجسته کشورمان توسط عوامل رژیم بدنام و جعلی صهیونیستی نشان داد دشمنان ملت ایران نتوانستند اراده این ملت بزرگ را در جنگ اقتصادی و تحریکات نظامی بشکنند و حالا با تمسک به اقدامات بزدلانه تلاش می‌کنند در عزم و اراده مردم ایران خلل وارد کنند، ولی همانگونه که در چهار دهه گذشته نتوانستند، پس از این هم نخواهند نتوانست.

اینجانب شهادت این دانشمند برجسته و مدیر موفق را به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت خامنه ای مقام معظم رهبری، مردم عزیز کشورمان، همکاران ایشان در وزارت دفاع و خصوصا خانواده گرامی این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت عرض می کنم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار