جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت: با اعمال محدودیت های جدید به نتایج امید بخشی در شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا دست یافته ایم.
کد خبر: ۹۲۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵ 01 December 2020

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: وضعیت شهرستان هم اکنون نارنجی است و مشاغل سطح ۱ و ۲ مانند گذشته به فعالیت خود ادامه می دهند و مشاغل سطح ۳ و ۴ تعطیل باقی می مانند.

وی تصریح کرد: تیم های نظارتی نیز با دقت تمام بر اجرای پروتکل های بهداشتی نظارت کامل دارند و ضمن تذکر به واحدهای متخلف از فعالیت آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب گفت: جهت حفظ سلامت همشهریان تمام دستگاه های مسئول پای کار آمده اند و اقدامات لازم انجام خواهند شد، با اجرای محدودیت های جدید به طور جد از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی به شهرستان جلوگیری خواهد شد.

حیدری تعداد بیماران کرونایی بستری بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان را رو به کاهش عنوان کرد و گفت: با توجه به آمار اعلام شده توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد فوتی ها و بستری ها در این بیمارستان رو به کاهش است که این نشان دهنده  نتایج مثبت محدودیت های جدید است.

وی تاکید کرد: مردم فهیم شهرستان بیش از ۹۵درصد از ماسک استفاده می کنند و اگر همین روند ادامه داشته باشد و همشهریان همکاری های خود را حفظ کنند وضعیت شهرستان بیش از گذشته بهبود خواهد یافت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار