بهروز حصاری گفت: از امروز توزیع مرغ گرم با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در مراکز منتخب آغاز می‌ شود، همچنین مردم می ‌توانند مرغ منجمد را هم به قیمت ۱۵ هزار تومان خریداری کنند.
کد خبر: ۹۲۰۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 01 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» رئیس اتاق اصناف استان البرز با اشاره به همکاری مناسب واحدهای صنفی در راستای اجرای طرح های مقابله با کرونا، در جمع خبرنگاران گفت: علی رغم اینکه کرونا به صنوف مختلف آسیب های جدی وارد کرده است اما آنها سلامت مردم را به منفعت اقتصادی شان ترجیح دادند.
بهروز حصاری با اشاره به اینکه همراهی اصناف می توانند دستگاه ها را برای کنترل کرونا کمک کند، افزود: در حال حاضر تمامی صنوف رده دو، سه و چهار تعطیل هستند و ۵۲ تیم نظارتی در استان مداوم در خیابان‌ها و معابر حضور دارند تا تخلفی صورت نگیرد.
وی اظهار داشت: در بازرسی های انجام شده مشخص شد خوشبختانه از ۸۰ هزار واحد صنفی کرج تنها ۱۰ مورد به دستورالعمل‌ ها توجه نکرده و پلمب شدند، البته مردم در صورت مشاهده تخلف می ‌توانند مراتب را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند.
حضاری با اشاره به اینکه واحدهای توزیع مرغ در استان البرز بر سر درب ورودی بنر اطلاع رسانی نصب کرده اند، تصریح کرد: از امروز توزیع مرغ گرم با قیمت ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در مراکز منتخب آغاز می‌ شود و فارغ از این مسئله، مردم می ‌توانند مرغ منجمد را هم به قیمت ۱۵ هزار تومان خریداری کنند.
رئیس اتاق اصناف البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: در تلاشیم تعداد واحدهای عرضه مرغ با نرخ دولتی را افزایش دهیم تا از تشکیل صفوف طولانی خرید مرغ که خود عاملی برای شیوع کروناست جلوگیری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار