جانشین سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:
جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در این برنامه گفت: این طرح بر مبنای تفاهم نامه ای سازمان بسیج و وزارت بهداشت با هدف مقابله با کرونا شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۲۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 02 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قدرت الله کریمیان، جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: این طرح بر مبنای تفاهم نامه ای سازمان بسیج و وزارت بهداشت با هدف مقابله با کرونا شکل گرفته است.

وی اظهار کرد: بر مبنای این دستورالعمل هماهنگی های لازم در سطح استانداری ها انجام گرفت و در سطح همه شهرستان ها، فرمانداری ها، بخشداری ها، دهیاری ها و پایگاه های مقاومت، هماهنگی ها و آموزش های لازم انجام گرفت.

کریمیان افزود: در همه شهرستان ها با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی، مراکز بهداشت و سپاه این اتفاق مهم صورت گرفت و امروز این طرح سپهبد شهید قاسم سلیمانی اجرا می شود.

جانشین سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بیان کرد: برای این طرح از ظرفیت مردم استفاده شده و هماهنگی بین بخشی در دستور کار قار گرفته است بطوریکه در یک مقطع زمانی خاص این طرح شروع و به سرانجام برسد.

وی اشاره کرد: امید است در اجرای این طرح و در یک مقطع زمانی چهار ماهه و تا پایان سال به قطع زنجیره ویروس کرونا منجر شود و اگر زمان بیشتری هم نیاز بود تمهیدات لازم نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کریمیان افزود: برای این مهم که بتوانیم این طرح با قدرت و سلامت انجام بگیرد و به همه آن اهدافی که برای این طرح ترسیم کردیم برسیم، آموزش های لازم نیز به بهترین شیوه انجام گرفته است.

وی در تشریح این برنامه گفت: کل استان ایلام را به 15 منطقه تقسیم کردیم و در ذیل این مناطق 65 بلوک بندی انجام گرفته که برای هر بلوک یک کمیته عملیاتی تقسیم شده و در ذیل این کمیته تیم های مراقبتی، تیم های نظارتی و تیم های حمایتی انجام وظیفه می کنند. در قالب تیم های حمایتی که وظیفه اصلی آن بر عهده بسیج است، تعداد 400 تیم حمایتی در کل استان سازماندهی شده که امروز رسما در کل استان، هماهنگ با کل کشور این طرح را شروع خواهیم کرد.

در همه پایگاه های مقاومت و در همه محله ها تیم بندی انجام گرفته و 84 تیم مراقبتی توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفته و 265 تیم نظارتی و رهگیری توسط دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و سپاه در دستور کار قرار گرفته است.

اگر این هماهنگی و هم افزایی و این ظرفیت ها نباشد ما نمی توانیم این ویروس را مهار کنیم، باید هر کدام در حد توان خودمان را به نحو احسن انجام دهیم تا بتوانیم این ویروس منحوس را مهار کنیم و این کار شدنی است./ح

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار