رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: از ابتدای طرح محدودیت‌های ترافیکی تاکنون ۲۱ هزار راننده متخلف در این استان اعمال قانون شدند.
کد خبر: ۹۲۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ 02 December 2020

تابناک فارس به نقل از تسنیم:سرهنگ مصطفی عباسی با یادآوری اعمال محدودیت تردد شبانه از ساعت 21 تا چهار صبح در شهر‌های با وضعیت قرمز کرونایی اظهار داشت: در این مدت که از اجرای طرح جدید محدودیت‌های کرونایی می‌گذرد، 21 هزار خودروی متخلف اعمال قانون شده‌اند که 85 درصد آن مربوط به تردد‌های شبانه است.

وی با بیان اینکه همچنین حدود 500 دستگاه خودرو به مقصد خود عودت و 3 هزار و 200 راننده نیز توسط پلیس مورد راهنمایی و تذکر قرار گرفتند، یادآور شد: این آمار به جزو محور‌های برون شهری و جاده‌ای است.

 

رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: همچنین عده‌ای با بی‌توجهی به قانون وضع شده و برای دور زدن قانون اقدام به مخدوش کردن پلاک خودروی خود کردند که ماموران پلیس راهور استان بدون هیچ گونه اغماضی با این افراد برخورد‌های قانونی را انجام دادند و به عنوان جرم به مراجع قضائی معرفی شدند.

عباسی با قدردانی از همراهی، مسئولیت‌پذیری و مشارکت همگانی مردم در اجرای تصمیم مسئولان امر برای تسریع در قطع زنجیره انتقال و ریشه‌کنی این ویروس، ادامه داد: در این طرح شاهد انسجام و هم‌افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول با پلیس نیز بوده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار