فرماندار دره شهر؛
فرماندار شهرستان دره شهر گفت : اجرای طرح شهید سلیمانی با عنوان مدیریت و کنترل کرونا به شیوه محله محور و خانواده محور یک کار جهادی است.
کد خبر: ۹۲۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 02 December 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ کیانوش محمدنژاد در گفت و گو با خبرنگار ما بیان داشت : این طرح نمونه مشخصی از جلب مشارکت مردم، هماهنگی بین بخشی، برنامه ریزی بر اساس نیاز محلات و استفاده بهینه از توان نظام شبکه های بهداشتی درمانی کشور است.

وی افزود : کمیته های پنج گانه آموزش همگانی، حمایت و قرنطینه خانگی، رهگیری و مراقبت، نظارت و پایش و عملیاتی محله تشکیل شده است که در اجرای طرح بهداشت و درمان ، سپاه و هلال احمر با هم همکاری دارند.

فرماندار دره شهر تصریح کرد : پایگاه های مقاومت محلات نیز در این طرح شرکت دارند و مسئولیت کمیته های حمایت و قرنطینه خانگی و عملیاتی محله نیز با بسیج است.

فرمانده قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان دره شهر افزود: این طرح با هدف قطع چرخه انتقال ویروس در شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: مسئولیت کمیته آموزش همگانی، رهگیری ، مراقبت ، پایش و نظارت با شبکه بهداشت و درمان است وهمه ادارات باید پای کار باشند تا این طرح با جدیت در شهرستان دنبال واجرا شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار