رئیس پلیس استان بوشهر از متلاشی شدن باند سوداگران مرگ در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر و فارس خبر داد و گفت: در این عملیات ۱۴۷ کیلو تریاک کشف شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱ 02 December 2020

سردار خلیل واعظی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه رصد شبانه‌روزی فعالیت قاچاقچیان را در دستور کار نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: قاچاقچیان مواد مخدر، اجناس قاچاق و سوخت همواره تحت رصد نیروی انتظامی قرار دارند و تمام نقاط استان بوشهر برای فعالیت آنان ناامن است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به شناسایی باند مواد مخدر افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی، اعضای یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که به صورت حرفه‌ای و عمده در استان‌های جنوبی فعالیت می‌‌کردند را شناسایی کند.

سردار واعظی با اشاره به همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس برای مقابله با این باند تصریح کرد: با هماهنگی و همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس، در یک عملیات دقیق و هماهنگ خودرو حامل مواد مخدر در محور شهرستان لامرد شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، 147 کیلوگرم تریاک کشف شد  خاطرنشان کرد: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شد و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

وی، مبارزه با مواد مخدر را  رسالت و وظیفه همگانی دانست و با قدردانی از همکاری مردم در این عرصه تاکید کرد: مبارزه با مواد مخدر به صورت اجتماعی و همگانی درآمده و در این راستا همکاری مردم درخور تحسین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار