مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و کسب رتبه‌های برتر نمایندگان کرمانشاه در این مسابقات خبر داد.
کد خبر: ۹۲۳۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 13 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، حجت‌الاسلام محمد صالحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن، نمایندگان کرمانشاه در بخش خواهران توانستند رتبه‌های برتر این مسابقات را کسب کنند.

وی افزود: خواهران ثمین کرم و سمیرا جمشیدپور در این دوره از مسابقات در بخش قرائت تحقیق و تفسیر به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و پنجم شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در این دوره مسابقات ۱۲ شرکت کننده کرمانشاهی در بخش بانوان و آقایان به مسابقات کشوری راه یافتند، تصریح کرد: همچنین خانم طاهره ایرانی نماینده استان در رشته دعاخوانی بعنوان نفر چهارم موفق به دریافت جایزه شد.

صالحی با اشاره به شیوه برگزاری مسابقات امسال، گفت: امسال با توجه به ویروس کرونا در مراکز استان‌های کشور مسابقات به شیوه ویدئوکنفرانس و ضبط صدا در سیمای استان برگزار شد و این مسابقات در بخش آقایان از شبکه سراسری قرآن داوری و پخش شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار