معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ نفر از مبتلایان به کرونا جان خود را از دست دادند و آمار جان باختگان از زمان شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۸۳۲ نفر رسید.
کد خبر: ۹۲۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۹ 13 December 2020
به گزارش تابناک فارس: علی اکبری گفت: با این موارد جدید، آمار موارد فوتی به دلیل ابتلاء به کرونا ویروس در فارس به دو هزار و ۸۳۲ نفر رسیده است.
 
او اظهار کرد: در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون، ۵۲۵ هزار و ۴۶۶ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه شده است که از این تعداد، ۱۵۶ هزار و ۱۹۰ مورد مثبت شناسایی شده است.
 
اکبری همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را ۱۴۹ هزار و ۵۳۴ نفر عنوان کرد و گفت: هم اکنون هزار و ۴۱ بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۲۹۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ نیز به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند.
 
معاون درمان دانشگاه با اشاره به روند نزولی موارد ابتلاء به کووید ۱۹ و کاهش مراجعه به بیمارستان‌ها، ابراز امیدواری کرد تا با رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در برابر کرونا ویروس، بتوانیم با همراهی و همکاری مردم استان در مقابله با این ویروس منحوس، روزهای بهتری را رقم بزنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار